  • 1. Data: 2005-02-19 12:44:35
    Temat: WIX Warszawa
    Od: NeC <t...@N...poczta.onet.pl>

    Czesc
    Czy tylko u mnie nie dziala WIX ??
    NeC

  • 2. Data: 2005-02-19 15:29:22
    Temat: Re: WIX Warszawa
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    NeC napisał(a):
    > Czesc
    > Czy tylko u mnie nie dziala WIX ??
    > NeC

    post nizej, kurwa czy to juz tak trudno popatrzec?

    --
    klne bo nie lubie takiej lameriady

  • 3. Data: 2005-02-19 18:41:49
    Od: NeC <t...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik >>Galeon<< napisał:

    > post nizej, kurwa czy to juz tak trudno popatrzec?

    o dziękuję Ci Panie za piękną odpowiedź, nie będę się tłumaczył dlaczego
    tak się stało, bo nie ma po co. Zastanów się nad swoją kulturą i
    inteligencją.
    NeC

  • 4. Data: 2005-02-19 23:02:05
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    NeC napisał(a):

    > o dziękuję Ci Panie za piękną odpowiedź, nie będę się tłumaczył dlaczego
    > tak się stało, bo nie ma po co. Zastanów się nad swoją kulturą i
    > inteligencją.
    > NeC

    Gdybys ty sie zastanowl nieco wczesniej to napewno nie napisalbym tak.
    Kto nie ma w glowie....