  • 1. Data: 2014-09-03 02:18:24
    Temat: Padł dysk
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Pasł dysk 500 giga, na szczęście C: gdzie miałem system i instalowane
    programy a nie drugi 500 giga D z danymi.
    Jak sprawdzić na ile popsuty? Ale chyba nic z niego nie będzie.
    Jaki warto kupić podobnej wielkości a może mniejszy za to nie mechaniczny?

  • 2. Data: 2014-09-03 03:30:24
    Temat: Re: Padł dysk
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/2/2014 8:18 PM, Borneq wrote:
    > Pasł dysk 500 giga, na szczęście C: gdzie miałem system i instalowane
    > programy a nie drugi 500 giga D z danymi.
    > Jak sprawdzić na ile popsuty? Ale chyba nic z niego nie będzie.

    zacznij od softu producenta dysku. <rs>

  • 3. Data: 2014-09-03 06:25:25
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-09-03 o 03:30, rs pisze:

    > zacznij od softu producenta dysku. <rs>

    Padł nowszy WDC
    stary Seagate ST3500320AS (500.1GB, SATA300, 3.5", 7200rpm) kupiony za
    2011-07-15 za 99.99+16.01=116 zł
    nowy, który padł WDC WD5000AAKX-75U6AA0 (500.1GB, SATA300/600, 3.5",
    7200rpm, 16MB Cache) kupiony 2013-10-26 za 129,00 zł+14=143,00
    teoretycznie na gwarancji, nie mam dowodu zakupu
    Oba dyski mają sektory 512 bajtowe, aby XP rozpoznawało, (mam Windows 8
    upgrade z Windows 8) ale może wystarczy aby jeden dysk miał takie sektory

  • 4. Data: 2014-09-03 06:37:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-09-03 o 02:18, Borneq pisze:
> [...]
    > Jak sprawdzić na ile popsuty? Ale chyba nic z niego nie będzie.
    > Jaki warto kupić podobnej wielkości a może mniejszy za to nie mechaniczny?
    Dyski to 3,5" Serial ATA (SATA), nie 3,5" PATA (IDE/ATA)?
    a SSD? podobno ta technologia nie pozwala na wielokrotny zapis, są mniej
    trwałe

  • 5. Data: 2014-09-03 06:43:28
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

  • 6. Data: 2014-09-03 06:44:53
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-09-03 o 02:18, Borneq pisze:
    > Jaki warto kupić podobnej wielkości a może mniejszy za to nie mechaniczny?

    Może Dysk SSD 120GB Intel 520 SSD 2.5" SATA III , mniejszy 4 razy ale na
    system?

  • 7. Data: 2014-09-03 08:35:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-03 06:37, Borneq pisze:

    > a SSD? podobno ta technologia nie pozwala na wielokrotny zapis, są mniej
    > trwałe

    A w Ameryce biją murzynów ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-09-03 08:37:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-03 06:44, Borneq pisze:

    > Może Dysk SSD 120GB Intel 520 SSD 2.5" SATA III , mniejszy 4 razy ale na
    > system?

    Bierz SSD i nawet się nad tym nie zastanawiaj jak na system.

    Oprócz Intela patrz też na Samsunga, Kingston HiperX, SANDISK (całkiem
    fajne i nie awaryjne dyski).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-09-03 15:16:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 08:37:45 +0200, Chris napisał(a):

    > Bierz SSD i nawet się nad tym nie zastanawiaj jak na system.
    >
    > Oprócz Intela patrz też na Samsunga, Kingston HiperX, SANDISK (całkiem
    > fajne i nie awaryjne dyski).

    Patrzyłbym na Samsunga oraz Cruciale MX.

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]

  • 10. Data: 2014-09-03 21:01:23
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Przemysław Ryk
    naskrobał(a):

    > Cruciale MX

    Mam Cruciala i nie zamienię na mechaniczny za żadne pieniądze
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -