  • 61. Data: 2015-12-08 19:03:25
    Temat: Re: Pakowanie struktur
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.M. wrote:
    > Moje działają.

    Twoja wiedza na temat programowania i standardów jest dokadnie zerowa.
    Cos tam sobie klepiesz i udowadniasz, ze skoro działa to jest dobrze
    napisane.
    A potem po takich domorosłych programista trzeba kod przepisywać od zera
    bo sie do niczego nie nadaje.

  • 62. Data: 2015-12-08 19:07:01
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, December 8, 2015 at 7:03:27 PM UTC+1, witek wrote:

    > Twoja wiedza na temat programowania i standardów jest dokadnie zerowa.
    > Cos tam sobie klepiesz i udowadniasz, ze skoro działa to jest dobrze
    > napisane.
    A Twoje nie działają i udowadniasz że jest dobrze?

    > A potem po takich domorosłych programista trzeba kod przepisywać od zera
    > bo sie do niczego nie nadaje.

    Twoje umiejętności są tak kiepskie, że masz problemy z zapisaniem i
    odczytaniem struktury i programy wybuchają :)

  • 63. Data: 2015-12-08 19:18:39
    Od: Adam M <a...@m...com>

    On Tuesday, December 8, 2015 at 1:07:02 PM UTC-5, M.M. wrote:

    > A Twoje nie działają i udowadniasz że jest dobrze?

    > Twoje umiejętności są tak kiepskie, że masz problemy z zapisaniem i
    > odczytaniem struktury i programy wybuchają :)

    O przepraszam - tylko moje programy moga wybuchac - i to doslowanie ;-)

    A tak na powaznie widze ze ta dyskusja zmierza w kierunku "moj tato jest najwyzszy,
    ale za to moj jest najglupszy."

    Pozdrowienia dla wszytkich - i wiecej poczucia humoru a mniej agresji.

  • 64. Data: 2015-12-08 19:32:10
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, December 8, 2015 at 7:18:41 PM UTC+1, Adam M wrote:

    > O przepraszam - tylko moje programy moga wybuchac - i to doslowanie ;-)
    Racja, jego programy nie działają i dowodzi w ten sposób że jest dobrym
    programistą :)

  • 65. Data: 2015-12-09 10:19:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-08 17:47, M.M. pisze:

    > Ja też mogę celowo źle zrozumieć Twoją wypowiedź i napisać Ci
    > np. tak: Jeśli dane przechowywane w strukturach C nie są dla
    > Ciebie danymi binarnymi, to ja już dziękuję za rozmowę.

    Domyślam się, że chodzi o to, że dane sa zawsze w formacie binarnym. A
    plik możesz co najwyżej otworzyć w formacie tekstowym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje