  • 11. Data: 2012-01-28 21:02:31
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:59, kogutek pisze:

    > I żeby nie było niczego. Tak to brzmiało

    Normalnie No.

  • 12. Data: 2012-01-28 21:03:43
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztowa? ca 20 PLN za litr ...
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:59, szufla pisze:
    > Zdechlbys z glodu glupku.
    >
    > sz.

    Pozdrów Mame, profesorze ekonomi:)

  • 13. Data: 2012-01-28 21:14:29
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > - wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów
    > dotarcia towarów w transporcie kołowym
    o ile ktokolwiek się zdecyduje wysłać towar takim transportem
    bo przy tych cenach przewozu, taniej będzie wozem konnym.
    Chcesz więcej furmanek na drogach?

    > Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...
    i bronę od sąsiada na plecach przytarga, albo na kierownicy powiesi.
    Ty się lepiej zastanów, dlaczego do tej pory ruch kołowy przez
    wieś prowadzi, zamiast omijać szerokim łukiem.

  • 14. Data: 2012-01-28 21:22:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

    przez tych debili utknalem dziś w korku na Trasie Toruńskiej. Co za mośki.
    Niech sobie idą pod sejm protestowac pieszo a nie cioły za kierownicę
    siadają i jeszcze miasto paraliżują.

    Nawet nie wiedziałem o co kamana aby w biały dzień tam korek był. Dopiero w
    domu zobaczylem w tv

    Banda głupków!

  • 15. Data: 2012-01-28 21:24:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerry

    > I wszystkie towary wozić konno

    Dajcie już spokój temu Cavallino...

  • 16. Data: 2012-01-28 21:31:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 21:22, Arbiter pisze:
> [...]
    > siadają i jeszcze miasto paraliżują.
    >
    > Nawet nie wiedziałem o co kamana aby w biały dzień tam korek był. Dopiero w

    To nawet debilna "masa kretyniczna" w teorii ma większy sens, niż te
    idiotyczne protesty.

  • 17. Data: 2012-01-28 21:39:56
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Ps. To moje powaĹźne spostrzeĹźenia.

    lol

    > Kiedyś jeździło się dużo
    > łatwiej i przyjemniej.

    A potem na drogę wyjechali studenci ?

    > Teraz stać każdego na byle gówno, które
    > niektórzy nazywają autem. Co gorsza stać na to również
    > niepracujących studentów a moim zdaniem nie powinno być.

    Ale to dobrze, student pracujący kupuje "auto z kimą"
    w 4..6 tygodni.

    Paliwo jeszcze nie jest zajebiście drogie, ale jest już za drogie

    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną
    > puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na
    > śmierć.

    Prawie każde auto od 10 lat ma czujniki czystości powietrza - napraw je !

    > Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    a niech sobie jeździ.

    łódkę lub samolot sobie kup, - mniej stresu w podróży ;)
    a i będzie paliło bardziej tak jak chcesz

  • 18. Data: 2012-01-28 21:40:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arbiter napisał(a):
> [...]
    > siadają i jeszcze miasto paraliżują.
    >
    > Nawet nie wiedziałem o co kamana aby w biały dzień tam korek był. Dopiero w

    Od dwóch tygodni kłapali wszędzie i tu że będą akcje a ten nie wiedział, sie wjebał i
    ma pretensje.
    Jak takiego nazwać?
    Ciesz sie że nie jebnęło ze 30 cm śniegu, bo byś tam sterczał do teraz.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2012-01-28 21:54:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 21:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Od dwóch tygodni kłapali wszędzie i tu że będą akcje a ten nie wiedział,
    > sie wjebał i ma pretensje. Jak takiego nazwać?

    Komentującego w ten sposób? Nie wypada... Jakiś promil podobnie
    myślących (jak Ty) baranów zrobił sobie zabawę i cała reszta ma
    z tego tytułu cierpieć i jeszcze śledzić poczynania tego marginesu?
    Tym się powinna zając policja - skutecznie.

    > Ciesz sie że nie jebnęło ze 30 cm śniegu, bo byś tam sterczał do teraz.

    Śnieg to coś naturalnego - jest niezależny od polityki, cen ropy itd.
    Przeciwko niemu nie protestowaliście? W sumie jak się pojawi to
    powinieneś jeździć nie szybciej niż ~5km/h.

    BTW - macie sukces:
    http://biznes.onet.pl/pkn-orlen-podnosi-ceny-benzyny
    -obniza-ceny-oleju-n,18493,5011049,3030583,53,1,news
    -detal

    ROTFL

  • 20. Data: 2012-01-28 21:58:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > myślących (jak Ty) baranów zrobił sobie zabawę i cała reszta ma z tego
    > tytułu cierpieć i jeszcze śledzić poczynania tego marginesu? Tym się

    No właśnie, dlaczego się nie zajęła? Za zimno? Woleli suszyć z krzaków?