  • 11. Data: 2017-04-23 00:54:17
    Temat: Re: Panasonic GX80 - uaktywnienie mechanicznej migawki i sterowanie lampą
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 22.04.2017 o 22:09, Uncle Pete pisze:

    > To akurat jest logiczne - mechaniczna migawka klapie (aczkolwiek w GX80
    > dość cicho), więc tryb cichy włącza bezgłośną elektroniczną.

    Akurat w GX80 jest odwrotnie -w trybie normalnym migawka mechaniczna
    jest chyba cichsza od domyślnego dźwięku migawki elektronicznej. :)

    A do autora wątku - czytać, czytać i jeszcze raz czytać!
    Instrukcję obsługi.

  • 12. Data: 2017-04-23 08:24:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Akurat w GX80 jest odwrotnie -w trybie normalnym migawka mechaniczna
    > jest chyba cichsza od domyślnego dźwięku migawki elektronicznej. :)

    Ale chyba w trybie cichym przy wyzwalaniu migawki elektronicznej żadne
    sample nie są odtwarzane? :)

    Przypomniało mi się, że jak tylko pojawiły się DSLR-y w ludzkich cenach,
    użytkownicy zaczęli pytać, jak wyłączyć dźwięk migawki ))

  • 13. Data: 2017-04-23 11:46:03
    Od: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 22:09:42 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > To akurat jest logiczne - mechaniczna migawka klapie (aczkolwiek w GX80
    > dość cicho), więc tryb cichy włącza bezgłośną elektroniczną.
    Z tą logiką to różnie:
    "Dźwięków aparatu niezależnych od działań użytkownika,
    takich jak dźwięk przesłony obiektywu, nie można wyciszyć."

    Więc wyłączanie mechanicznej migawki było aż nadto. Tak samo wyłączanie
    lampy i lampy wspomagania AF.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

  • 14. Data: 2017-04-23 11:59:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z tą logiką to różnie:
    > "Dźwięków aparatu niezależnych od działań użytkownika,
    > takich jak dźwięk przesłony obiektywu, nie można wyciszyć."

    No tak, dźwięk przesłony obiektywu jest szczególnie głośny )))

  • 15. Data: 2017-04-23 16:32:35
    Od: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Sun, 23 Apr 2017 11:59:58 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    > No tak, dźwięk przesłony obiektywu jest szczególnie głośny )))
    Nie tak jak migawka mechaniczna ale słychać, w szczególności w trybie M.
    Podczas zmiany słychać cykanie.