  • 121. Data: 2012-05-24 16:01:19
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > O wypaleniu, zanim zacząłeś dryfować w tym kierunku była mowa tylko w
    > wygasłej gałęzi wątku

    Nie czytam wątku gałęziami, więc nie bardzo mnie Twoje problemy z nimi
    interesują.

    > Więc proszę nie imputuj jakoby mowa od początku była o wypaleniach - być
    > może tak to błędnie zrozumiałeś w domyśle

    Tak zrozumiałem i wyraźnie o tym pisałem.
    Musiałeś chyba nie czytać na co odpowiadasz, skoro nie zorientowałeś się, o
    co biega i dyskutowałeś o czymś innym.

  • 122. Data: 2012-05-24 18:25:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-24 16:01, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tak zrozumiałem i wyraźnie o tym pisałem.

    A ja zrozumiałem, że walnąłeś LOLa bez zgłębienia tematu i jak
    zobaczyłeś fotki to zacząłeś ściemniać - widocznie się pomyliłem i to w
    tak oczywistej sprawie - shame on me - prawda?

    > Musiałeś chyba nie czytać na co odpowiadasz, skoro nie zorientowałeś
    > się, o co biega i dyskutowałeś o czymś innym.

    Widocznie tak - głupi jestem jak but, zupełnie się zdezorientowałem...
    EOT

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 123. Data: 2012-05-24 18:39:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 May 2012 18:25:18 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Widocznie tak - głupi jestem jak but, zupełnie się zdezorientowałem...
    > EOT

    No i na co Ci to było? Znów pokonał doświadczeniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 124. Data: 2012-05-24 19:02:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jplnne$3jc$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-05-24 16:01, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > A ja zrozumiałem, że walnąłeś LOLa bez zgłębienia tematu i jak zobaczyłeś
    > fotki to zacząłeś ściemniać

    Mógłbyś tak zrozumieć, gdyby fotki były szybciej niż teksty o "wypaleniach"
    przy którym to powodzie takiego a nie innego efektu upierali się moi
    interlokutorzy.

  • 125. Data: 2012-05-27 20:05:21
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Oczywiście, ale podobnie jak z plazmami bardzo wątpię w pozytywne rozpatrzenie
    > reklamacji.

    Nie uwzględniają, skoro asekurują się w instrukcjach:

    (przykład z instrukcji monitora Philips)
    "Nieprzerwane wyświetlanie nieruchomych lub statycznych obrazów przez dłuższy
    czas może prowadzić do ich "wypalenia" na ekranie; zjawisko to nazywa się także
    "powidokiem" lub "zjawą". "Wypalenie", "powidok" lub "zjawa" to powszechnie znane
    zjawisko w technologii ekranów LCD. W większości przypadków obraz "wypalony" lub
    "powidok" lub "zjawa" powinien stopniowo znikać.
    Po odejściu od monitora należy zawsze włączyć program ruchomego wygaszacza
    ekranu. Jeśli na monitorze LCD pojawi się niezmienny obraz statyczny, należy zawsze
    włączyć aplikację do okresowego odświeżania ekranu.
    OSTRZEŻENIE: Poważne symptomy "wypalenia" lub "powidoku" lub "zjawy" nie
    znikną i nie mogą zostać naprawione. Wspomniane powyżej uszkodzenie nie jest
    objęte gwarancją."

    (przykład z instr. telewizora Samsung):
    "Nie nalezy wyświetlac przez długi czas nieruchomego obrazu (takiego jak gra wideo
    albo podczas podłłączania odtwarzacza DVD do tego telewizora LCD) na kolorowym
    panelu TFT-LCD, poniewaz może to spowodować utrwalenie obrazu. Zjawisko to znane
    jest także jako "wypalenie ekranu". Aby uniknąć utrwalenia obrazu nie należy
    wyświetlać
    przez długi czas na panelu TFT-LCD nieruchomego, kontrastowego obrazu albo
    zmniejszyć poziom jasności i kontrastu podczas wyświetlania takiego obrazu.

    Krystian

  • 126. Data: 2012-05-27 23:57:29
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-05-24 18:39, Waldek Godel pisze:

    > No i na co Ci to było? Znów pokonał doświadczeniem.

    Zajmuje sie serwisem elektroniki w tym monitorow i TV i o ile plazme i
    tradycyjne TV juz niejedna widzialem wypalona to LCD ani jednego.
    Ciekawe co ?