  • 1. Data: 2012-05-11 08:49:57
    Temat: mux-1 Sleza - k. 64
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy mux-1 ze Slezy na k. 64 jest dzialajacy, czy sa momenty ze cos
    grzebia? Pytam, bo ktos z rodziny skanowal kanal pare dni temu ...i
    powinien byc odbieralny (Sycow woj. dolnoslaskie), ale tv nie znalazl.
    Natomiast bez problemu zlapal mux-1 z Mikstatu (k. 38).

    Jak to jest z TVP Info w mux-1? Powinna byc tylko jedna wersja czy
    sasiednim region tez?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-05-11 09:41:25
    Temat: Re: mux-1 Sleza - k. 64
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-11 08:49, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > powinien byc odbieralny (Sycow woj. dolnoslaskie), ale tv nie znalazl.
    > Natomiast bez problemu zlapal mux-1 z Mikstatu (k. 38).

    teoretycznie działa, ale do końca miesiaca działa jako test,
    więc mają prawo włączać, wyłączać.
    nie oglądam na co dzień, ale jak programuje odbiorniki
    to łapałem.

    > Jak to jest z TVP Info w mux-1? Powinna byc tylko jedna wersja czy
    > sasiednim region tez?

    tego nie wiem. tak w ogóle jest dziwnie, bo mux3 którego zasięg
    jest mały idzie wrocław i opole.
    poza tym nie wiem po co powielać te kanały

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-05-11 10:46:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-11 08:49, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy mux-1 ze Slezy na k. 64 jest dzialajacy, czy sa momenty ze cos
    > grzebia?

    wczoraj wieczorem, jak i cały ten tydzień działa normalnie.
    sprawdziłem u kumpla, który korzysta.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux