  • 1. Data: 2016-04-09 23:17:15
    Temat: Parking Kraków, Wawel
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Heloł

    Gdzie w niedzielę należy szukać parkingu najbliżej Wawelu za rozsądną cenę ?

  • 2. Data: 2016-04-09 23:59:01
    Temat: Re: Parking Kraków, Wawel
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 10 kwietnia 2016 00:16:19 UTC+3 użytkownik re napisał:

    > Gdzie w niedzielę należy szukać parkingu najbliżej Wawelu za rozsądną cenę ?

    Ja bym szukal gratisowego (strefa w nd bezplatna), zalezy od ktorej strony
    przyjedziesz, np. z Dietla Sukiennicza, Koletek, Smocza, Bernardynska, Podzamcze,
    Straszewskiego, Zwierzyniecka - raczej nie ma szans, zeby nie bylo wolnych miejsc..

    WS

  • 3. Data: 2016-04-10 00:59:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "WS"

> [...]

    przyjedziesz, np. z Dietla Sukiennicza, Koletek, Smocza, Bernardynska,
    Podzamcze, Straszewskiego, Zwierzyniecka - raczej nie ma szans, zeby nie
    ---
    No właśnie gdzieś czytałem, że w niedzielę za darmo i miejsce powinno być,
    ale chyba wolałbym strzeżony. Na Długiej za 3,5zł/h. Stamtąd może będę
    chciał odjeżdżać. Jeszcze rozważę. Dzięki.

  • 4. Data: 2016-04-10 07:41:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 kwietnia 2016 00:58:42 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > ale chyba wolałbym strzeżony. Na Długiej za 3,5zł/h. Stamtąd może będę
    > chciał odjeżdżać. Jeszcze rozważę. Dzięki.

    Przy Zwerzynieckiej za jubilatem masz strzeżony.
    A wokół wawelu może być problem bo Duda dziś przyjeżdża.

  • 5. Data: 2016-04-10 09:13:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

> [...]

    Przy Zwerzynieckiej za jubilatem masz strzeżony.
    A wokół wawelu może być problem bo Duda dziś przyjeżdża.
    Ok, dzięki

  • 6. Data: 2016-04-10 18:41:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nec1f1$a35$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > ale chyba wolałbym strzeżony. Na Długiej za 3,5zł/h. Stamtąd może będę
    > chciał odjeżdżać. Jeszcze rozważę. Dzięki.

    Nie wiem co za brykę masz, ale nie wygłupiałbym się ze strzeżonym.
    Kraków to spokojne, bezpieczne, uniwersyteckie miasto... :-)

  • 7. Data: 2016-04-10 23:27:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Nie wiem co za brykę masz, ale nie wygłupiałbym się ze strzeżonym.
    Kraków to spokojne, bezpieczne, uniwersyteckie miasto... :-)
    Miasto jak miasto. Niestety mam bardzo rzucający się w oczy samochód i opory
    by zostawiać go na dłużej byle gdzie. Sensu w tym wielkiego nie ma, ale
    przynajmniej na wycieczce chcę mieć spokój.

  • 8. Data: 2016-04-16 17:52:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:neegdl$lkt$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > i opory by zostawiać go na dłużej byle gdzie. Sensu w tym wielkiego
    > nie ma, ale przynajmniej na wycieczce chcę mieć spokój.

    Opory "na wycieczce" rozumiem, bo kiedyś na wycieczce w Toronto
    widziałem z wieży widokowej jak mi misie ściągają na lawetę moją toyotkę
    którą niewłaściwie zaparkowałem przy ulicy :-) Popsute wrażenia z wieży
    widokowej no i zepsuty cały dzień w Toronto z rodziną na szukaniu parkingu
    policyjnego i odzyskiwanie auta ze wszystkimi bagażami + niebagatelne
    koszty :-))

    Ale zaciekawiłeś mnie teraz jeszcze bardziej - co to za auto?