  • 1. Data: 2016-04-08 18:48:53
    Temat: Tipo
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupić/ Nie kupić?

    Kurcze byłem na nie.
    Ale jak zobaczyłem, sam nie wiem.
    Szkoda że 1,6 tylko w automacie.

  • 2. Data: 2016-04-08 18:50:02
    Temat: Re: Tipo
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 18:48:55 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Kupić/ Nie kupić?
    >
    > Kurcze byłem na nie.
    > Ale jak zobaczyłem, sam nie wiem.
    > Szkoda że 1,6 tylko w automacie.

    no i za 3000 zł można wykupić gwarancje na 5 lat 150 kkm

  • 3. Data: 2016-04-08 19:12:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-08 o 18:50, Bolko pisze:
    > no i za 3000 zł można wykupić gwarancje na 5 lat 150 kkm
    To nie jest gwarancja, tylko ubezpieczenie. Przeczytaj, czego dotyczy,
    bo może się okazać, że lista uszkodzeń nie obejmuje tego, co się zepsuć
    może. To popularny "chłyt meketingowy"
    Jacek

  • 4. Data: 2016-04-09 13:07:33
    Od: Sławek <z...@p...onet.pl.invalid>

    W dniu 08.04.2016 18:48, Bolko pisze:
    > Kupić/ Nie kupić?

    Ja kupiłem.
    1.4 95KM.
    Dla mnie jako następca punto fajne.

    --
    Sławek

  • 5. Data: 2016-04-09 13:51:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Kupić/ Nie kupić?

    Kurcze byłem na nie.
    Ale jak zobaczyłem, sam nie wiem.
    Szkoda że 1,6 tylko w automacie.

    Automat zwykły hydrauliczny, czy wynalazek?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2016-04-09 17:55:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 9 kwietnia 2016 13:07:11 UTC+2 użytkownik Sławek napisał:

    > Ja kupiłem.
    > 1.4 95KM.
    > Dla mnie jako następca punto fajne.

    rozumiem że w mieście jest OK bo nie ma turbodziury
    a jak to jedzie z czterema osobami na pokładzie na autostradzie?
    miałeś okazje jechać?
    Ile km zrobiłeś? Nic nie stuka i nie puka?

  • 7. Data: 2016-04-09 21:23:02
    Od: Sławek <z...@p...onet.pl.invalid>

    W dniu 09.04.2016 17:55, Bolko pisze:
    > rozumiem że w mieście jest OK bo nie ma turbodziury
    > a jak to jedzie z czterema osobami na pokładzie na autostradzie?
    > miałeś okazje jechać?
    > Ile km zrobiłeś? Nic nie stuka i nie puka?

    Mam go od czwartku, więc doświadczeń niewiele - tyle co z salonu do
    domu. Przewiozłem się tylko na Słonne (tą trasą, którą jeździ wyścig
    górski) i widzę, że trzeba zupełnie inaczej zmieniać biegi niż w punto.
    Głośność w środku zadecydowała, że będzie tipo nie c-elysee. Po prostu
    od razu mi się spodobało, a w citroenie miałem mieszane uczucia.
    Nie zauważyłem jakichś dziwnych odgłosów. Kierownica udaje skórę i jest
    wg mnie dość śliska i ta z punto wypada znacznie lepiej (ma taką wyraźną
    fakturę). W demówkach w salonie jest oczywiście skóra, więc wrażenie
    znacznie lepsze.
    Jeżeli dopisze pogoda, to objadę sobie jutro Bieszczady i może będę miał
    coś więcej do dodania.

    --
    Sławek

  • 8. Data: 2016-04-09 21:33:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 9 kwietnia 2016 21:22:38 UTC+2 użytkownik Sławek napisał:

> [...]
    > znacznie lepsze.
    > Jeżeli dopisze pogoda, to objadę sobie jutro Bieszczady i może będę miał

    A dostałeś jakiś rabat?
    Czy cena katalogowa i albo bierzesz albo spadaj.
    Ja byłem w salonie w Krakowie na Górze Borkowskiej.
    O cenie nie rozmawiałem natomiast Pani powiedziała że albo biore to co jest albo
    czekam kolejne 6 miesiecy.

  • 9. Data: 2016-04-09 21:39:37
    Od: Sławek <z...@p...onet.pl.invalid>

    W dniu 09.04.2016 21:33, Bolko pisze:

> [...]
    > Ja byłem w salonie w Krakowie na Górze Borkowskiej.
    > O cenie nie rozmawiałem natomiast Pani powiedziała że albo biore to co jest albo

    Rabat 3%, bo żona urzędnik samorządowy. W Rzeszowie pan sam zaczął
    szukać nim zahaczyliśmy o temat my. Wzięliśmy to co było w salonie, bo
    zależało nam na samochodzie przed czerwcem.

    --
    Sławek

  • 10. Data: 2016-05-02 22:20:05
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 9 Apr 2016 12:33:38 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >O cenie nie rozmawiałem natomiast Pani powiedziała że albo biore to co jest albo
    czekam kolejne 6 miesiecy.

    Nono, tak był też z Fiatem Siena ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06