  • 11. Data: 2011-02-12 13:47:46
    Temat: Re: Parkowanie domen na własnym serwerze.
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-02-12 12:39, qwa pisze:
    > żenada...
    > i tacy ludzie zarządzają polskim internetem?!

    którym internetem ? Może tym z siedzibą w Warszawie ? Może pomyliłeś te
    internet z jakimś innym ?

    Ja korzystam z tego z siedzibą we Wrocławiu więc chyba spokojny jestem.

    :P

    Icek

  • 12. Data: 2011-02-12 16:41:40
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:ij613k$74p$1@inews.gazeta.pl...

    > igor nie zarządza, ale był za to najlepszy na kierunku na PW ;]

    A ktoś Ty? :)

    IA

  • 13. Data: 2011-02-12 17:27:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-02-12 14:05, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > To do mnie czy do twórcy wątku?
    > Bo jak do mnie to muszę tym internetm zarządzać charytatywnie, bo nie
    > przypominam sobie wpływów z tego tytułu.
    > Jeśli do twórcy wątku to rzeczywiście jesteśmy w dupie.

    ale Ty to masz ten internet z siedzibą w Krakowie, zatem to nie do
    Ciebie było chyba. Pytanie było o VPS w Ameryce ... zatem to do kogoś,
    kto zarządzania amerykańskim internetem raczej :)
    Podpisuję się obiema rękami pod tym ostatnim zdaniem :)

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 14. Data: 2011-02-13 14:02:16
    Od: jp <j...@g...com>

    W dniu 2011-02-12 13:05, Paul pisze:
    > Zaloguj się na konto roota i wykonaj komendę:
    > rm -rf /

    I co chciałeś tym uzyskać, podnieca cię jak coś komuś zniszczysz?

    --
    jp

  • 15. Data: 2011-02-13 14:31:32
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-02-13 15:02, jp pisze:

    > I co chciałeś tym uzyskać, podnieca cię jak coś komuś zniszczysz?

    Auto naprawiasz sam? Kuchenkę gazową podłączasz samemu?
    Jak się na czymś człowiek nie zna, to się idzie to specjalisty.
    Jak ktoś próbuje bawić się w administrację i nie wie co robi rm, to
    bardzo dobrze jak mu wszystko pójdzie w cholerę.
    Jakbym komuś doradził podłączenie kuchenki wężem z dziurkami, to też by
    była moja wina, że gaz leci, czy idioty, który to zrobił?

  • 16. Data: 2011-02-13 16:06:37
    Od: jp <j...@g...com>

    W dniu 2011-02-13 15:31, Paul pisze:

> [...]
    > Jakbym komuś doradził podłączenie kuchenki wężem z dziurkami, to też by
    > była moja wina, że gaz leci, czy idioty, który to zrobił?

    żal.pl

    --
    jp

  • 17. Data: 2011-02-14 14:42:48
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 02/12/2011 03:32 AM, Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > Nie ma. Każdy pisze od nowa serwer DNS i potem sprzedaje baranom
    ^^^^^^^
    Ale chyba nie musimy uzywac takiego jezyka, tak mi sie wydaje

  • 18. Data: 2011-02-16 21:40:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Paul wrote:

> [...]
    > Jakbym komuś doradził podłączenie kuchenki wężem z dziurkami, to też
    > by była moja wina, że gaz leci, czy idioty, który to zrobił?

    Myślę że jesteś żałosnym dupkiem...

    i sądzę, że w tym osądzie nie jestem osamotniony.