  • 11. Data: 2016-08-30 12:56:32
    Temat: Re: Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** szerszen pisze tak:

    > Był czujny to fakt, ale ten z kamerą też przytomny że poszedł
    > szeroko w bok i zostawił mu miejsce na ucieczkę.

    może poszedł szeroko w bok bo myślał że TIR odbije w lewo.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2016-08-30 13:37:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > nom nadspodziewanie daleko pojechała. Odbicie sprężyste jak bile.
    >
    > Czyli cysterną gorzej jeździć niż plandeką bo wiezie się za plecami
    > niegniotący się taran który skasuje nam kabinę i plecy. Ciekawe jakie
    > uderzenie wytrzyma siodło.

    Zależy co wieziesz pod tą plandeką.

    http://www.polskimechanik.pl/img/forum/_big/7399dda8
    8f.jpg

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 13. Data: 2016-08-30 15:32:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    On Tue, 30 Aug 2016 11:35:44 +0200 "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Cysterna jak widać też nie, bo szkoczyła dość żwawo do przodu.

    Musiala, ale jednak sporo wolniej juz.
    I kierowca mogl hamulec wcisnac.
    No i odstep trzymal i jak widac poprzednika nawet nie dotknal.

    J.

  • 14. Data: 2016-08-30 19:18:24
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-08-29 21:47, Marcin wrote:
    > Ku przestrodze.
    > Patrzmy w lusterka - TIRy sa wszedze
    > Ten sam wypadek z 2 kamer na samochodzie swiadka:
    > Przod: https://www.youtube.com/watch?v=NvMdTyd9HP0
    > i tyl: https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0
    >
    > Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi
    > kierowcow osobowek nie bylo wiecej ofiar.

    Jaka jest pierwsza myśl kogoś kto właśnie otarł się o śmierć ?

    "nagrałeś to ? nagrałeś to ?"

  • 15. Data: 2016-08-30 21:09:36
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kriters w

    > Jaka jest pierwsza myśl kogoś kto właśnie otarł się o śmierć ?

    Dlaczego spacje przed znakami przestankowymi wstawiam i ?wyję..

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2016-08-30 23:56:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** yabba pisze tak:

    > Zależy co wieziesz pod tą plandeką.
    >
    > http://www.polskimechanik.pl/img/forum/_big/7399dda8
    8f.jpg

    Pewnie nielegalny przewóz, po cichu byle taniej.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 17. Data: 2016-08-31 18:11:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 21:47 Marcin <n...@n...com> pisze:

> [...]
    >
    > Niestety kierowca ciezarowki nie przezyl. Ale dzieki refleksowi
    > kierowcow osobowek nie bylo wiecej ofiar.

    Podstawowa zasada, której się trzymam w takich sytuacjach to włączone
    awaryjne do czasu aż kolejny za mną się nie ustawi i czujność do tyłu do
    czasu gdy nie mam za sobą bufora kliku aut.
    Taki korek na autostradzie z małym ruchem (spore odległości między autami)
    jest bardzo niebezpieczny właśnie ze względu na możliwość najechania.
    Miałem już klika takich przypadków, że "ten za mną" się zagapił i hamował
    odbijając w bok.

    TG