  • 21. Data: 2013-02-02 17:47:14
    Temat: Re: PeCet zdycha -- co w zamian?
    Od: qrt <n...@...mej.la>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 10:39:44 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "RadoslawF" kehhbd$l3q$...@n...news.atman.pl

    > Różnica jest prosta, ale czy to znaczy, że Garminy
    > nie korzystają z dobrodziejstwa AGPS? Zaraz okaże
    > się, że Garminy w ogóle nie maja łączności z netem...
    > Parodia czysta. :) Po co komu takie coś?

    np komuś kto potrzebuje urządzenia ciągnącego 15 godzin i działającego na
    baterie AA. W dodatku czytelnego w słońcu bez podświetlenia. No i
    wytrzymałego oraz wodoszczelnego.

    takie tam nieistotne pierdoły.

  • 22. Data: 2013-02-02 18:00:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qrt" 1...@4...net

    > np komuś kto potrzebuje urządzenia ciągnącego 15 godzin

    Bez 3G, BT, WiFi itp. smartfon nie uciągnie tyle?
    IMO uciągnie. GPS nie żre baterii wcale tak mocno,
    jak to opisują ludzie. 3G zabija baterię skutecznie.

    > i działającego na baterie AA.

    A po co komu te baterie?

    > W dodatku czytelnego w słońcu bez podświetlenia.

    IMO mój smartfon (,,budżetowy'' Ace) daje dostatecznie
    dobry/jasny obraz także w najsloneczniejsze dni, ale
    ja akurat dobrze widzę w złych warunkach, choć mam
    3 wady wzroku i niedowidzenie lewego oka.

    > No i wytrzymałego oraz wodoszczelnego.

    Chyba, że tak. :) [ja gwoździe wbijam kombinerkami]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-02-02 18:08:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" kej3vd$b5h$...@u...news.interia.pl

    > Nie wspominając o bezprzewodowym ładowaniu :)

    http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/wireless-chargin
    g/

    To już dzień dzisiejszy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-02-02 18:26:23
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 18:00:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "qrt" 1...@4...net

    > Bez 3G, BT, WiFi itp. smartfon nie uciągnie tyle?
    > IMO uciągnie. GPS nie żre baterii wcale tak mocno,
    > jak to opisują ludzie. 3G zabija baterię skutecznie.

    żre żre. Byle tracker gps potrafi zabić baterie w 3-4 godziny.
    Oczywiście przy wyłączonym podświetleniu a nie zapomnij ze taki garmin np
    na rowerze ma wyświetlać mapę non stop.

    > A po co komu te baterie?

    bo można wziaść na zapas albo kupić w jakimkolwiek sklepie/kiosku. Prostsze
    niż znalezienie gniazdka i ładowanie przez godzinę albo i wiecej.

    > IMO mój smartfon (,,budżetowy'' Ace) daje dostatecznie
    > dobry/jasny obraz także w najsloneczniejsze dni, ale
    > ja akurat dobrze widzę w złych warunkach, choć mam
    > 3 wady wzroku i niedowidzenie lewego oka.

    chodzi o to by był czytelny. Ile pociagnie smartfon z włączonym non stop
    wyświetlaczem i GPSem?

    > Chyba, że tak. :) [ja gwoździe wbijam kombinerkami]

    poprostu w turystyce różne żeczy sie zdarzają. A to deszcz zacznie deszcz
    padać a to wypadnie z ręki, a to sie na rowerze przewrócisz.

    Dobrze pomyślany smartfon mógłby być tutaj alternatywą ale puki co taki
    jeszcze nie powstał.

  • 25. Data: 2013-02-02 18:36:59
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 17:43:27 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Drogo ;) -- smartfony są tańsze, bo umożliwiają oszczędzanie
    > na rachunkach za prąd czy gaz itp. A poważniej? -- powiedzmy
    > że obecnie bez tego przecinka może być, ale wolałbym taki za
    > połowę tej wartości. :)

    Nic prostszego, poczekaj z 5 lat i bedziesz mial w kazdym sklepie IT.
    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2013-02-02 18:54:37
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > www.nokia.com/pl-pl/produkty/wireless-charging
    > To już dzień dzisiejszy.

    Swoja droga widzicie jakies sensowne zastosowanie dla tej funkcji w
    telefonie?
    Sprawnosc tego rozwiazania to 70%.
    www.engadget.com/2012/11/07/ti-details-the-wireless-
    power-chip-in-the-lumia-920
    http://komorkomania.pl/2012/11/08/jak-dziala-bezprze
    wodowe-ladowanie-nokii-lumia-920

    Podlaczenie kabla MicroUSB nie jest o wiele bardziej klopotliwe od
    postawienia telefonu na "poduszce".

    Telefon musi byc polozony na podstawce, gdyby ladowanie bezprzewodowe
    dzialalo w obrebie pokoju, podczas normalnego uzytkowania - to byloby
    wygodne. Ladowarka bezprzewodowa jest wieksza, stanowi dodatek do
    przewodowej. Tylko zagraca w mieszkaniu.

    Telefon staje sie nieznacznie ciezszy z powodu dodatkowego elementu.

    Jedyny + jaki widze: latwiej jest szybko odebrac dzwoniacy telefon podczas
    ladowania, nie trzeba odpinac kabli.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 27. Data: 2013-02-02 18:57:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qrt" 1wddjar135l4i.1frf2qdo4emac$....@4...net

> [...]

    > bo można wziaść na zapas albo kupić w jakimkolwiek sklepie/kiosku. Prostsze
    > niż znalezienie gniazdka i ładowanie przez godzinę albo i wiecej.

    Dynamo?... W samochodzie mam i 5 V, i 230 V.

    > chodzi o to by był czytelny. Ile pociagnie smartfon
    > z włączonym non stop wyświetlaczem i GPSem?

    Niecałe 2 godziny na pełnym obciążeniu.
    Tylko z GPS i maksymalnym oświetleniem
    pewnie ze 4 godziny pociągnie, ale nie
    sprawdziłem. Zwykle mam 3G, gdy mam ekran
    włączony -- bo wtedy oglądam ;) filmy.

    Sam odbiornik GPS nie jest energożrący.

    > poprostu w turystyce różne żeczy sie zdarzają. A to deszcz zacznie deszcz
    > padać a to wypadnie z ręki, a to sie na rowerze przewrócisz.

    No tak. :)

  • 28. Data: 2013-02-02 19:03:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:kejgn9$enb$1@node2.news.atman.pl...
    > IMO mój smartfon (,,budżetowy'' Ace) daje dostatecznie
    > dobry/jasny obraz także w najsloneczniejsze dni, ale
    > ja akurat dobrze widzę w złych warunkach, choć mam
    > 3 wady wzroku i niedowidzenie lewego oka.

    Ekran Garmina BEZ podświetlania daje czytelniejszy obraz gdy jest jasniej
    :)
    Podświetla się go (ekran) w głębokim cieniu lub w ciemności.

    --
    marfi

  • 29. Data: 2013-02-02 19:06:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" kejjss$2jv$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Jedyny + jaki widze: latwiej jest szybko odebrac dzwoniacy telefon podczas
    ladowania, nie trzeba
    > odpinac kabli.

    Dla mnie takie coś byłoby bardzo użyteczne.
    Oczywiście chciałbym mieć kilka takich ,,poduszek''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-02-02 23:47:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2013 17:05, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" 510d1d7f$...@n...home.net.pl

    > Tak -- wspieram się o fotel. ;)

    Uuu, to aż tak źle z tobą?

    > OK -- ma być lekki (około 300 gramów) i cienki (do 1 cm).

    To skąd weźmie energię do zasilania pełną mocą tych czterech rdzeni
    przez 10 godzi, hmm?

    > I ma być tani.

    I co, może jeszcze sprzątać dom oraz gotować wystawne obiady?