  • 71. Data: 2014-01-22 12:25:09
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Nov 2013 09:07:53 +0100, w <l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii
    > monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

    Mój też podobno był naprawialny. 3x był naprawialny :).

    Z tym, że piszę o ZTE i CCS...

  • 72. Data: 2014-01-22 14:21:43
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Mój też podobno był naprawialny. 3x był naprawialny :).

    A tu już pretencję do EuroRMA albo do starego który został zwolniony z
    obsługi gwarancyjnej czyli APN który leciał sobie w ....
    Właściel marki zajmuje się tylko i wyłącznie rozliczeniami sprzętu który
    jest nienaprwialny i stosowne pismo jest wystawiane przez serwis.

  • 73. Data: 2014-01-23 14:04:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jan 2014 14:21:43 +0100, w <lbogl7$t2h$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Właściel marki zajmuje się tylko i wyłącznie rozliczeniami sprzętu który
    > jest nienaprwialny i stosowne pismo jest wystawiane przez serwis.

    Ale to właściciel marki wybiera serwis.
    I nie wiem co to EuroRMA i APN.

  • 74. Data: 2014-01-23 14:47:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Ale to właściciel marki wybiera serwis.

    Tak jest i lepszy okazał się EuroRMA który jest oficjalnym serwisem marki
    Pentagram

    > I nie wiem co to EuroRMA i APN.

    To gdzie reklamowałeś ??

  • 75. Data: 2014-01-30 16:10:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Jan 2014 14:47:57 +0100, w <lbr6id$gtm$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Tak jest i lepszy okazał się EuroRMA który jest oficjalnym serwisem marki
    > Pentagram

    > To gdzie reklamowałeś ??

    W CCS (Centralne Centrum Serwisowe) -- oni serwisują ZTE.

  • 76. Data: 2014-01-31 09:33:21
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" 5297a417$0$2150$6...@n...neostrada.pl
    > Zazwyczaj zysk spada w okolice zera, ale
    > zawsze można przenieść się na inna markę.
    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl
    > serii monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.

    Ty faktycznie jesteś upośledzony, pa pa kończę z tobą temat bo to nie ma
    sensu tak jak i następne jeśli zaczniesz nie licz że coś odpowiem.

  • 77. Data: 2014-02-03 15:47:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lcfn4h$crl$...@n...news.atman.pl

    > Ty faktycznie jesteś upośledzony, pa pa kończę
    > z tobą temat bo to nie ma sensu tak jak
    > i następne jeśli zaczniesz nie licz że coś
    > odpowiem.

    Owszem -- upośledzenie moje polega na nadmiarze
    cierpliwości do tych, którzy nie wiedzą, kim są. :)
    (mają problem z rozpoznaniem swej osoby?)

    Tak czy siak:

    -- Monster to gówniany telefon
    -- Electro.pl i Opineo to złodzieje i oszuści

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'