    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Date: Thu, 23 Jun 2016 21:10:54 +0200

    OT czy nie OT?
    Bo chyba nie muszę tłumaczyć, o jakie słowa mi chodzi... i skąd się wzięły?
    :)
    Ale dobra, ku formalnościom, cyctat z tekstu piosenki jw: "Elektronik
    kradnie w Tewie".
    Osohozi?
    Od małego miałem wątpliwości, czy dobrze zrozumiałem, bo częste było
    zjawisko, że dykcja u niektórych wykonawców była, ten tego - nietentego.
    I nie byłem pewien usłyszanych słów. Dopiero parę lat temu okazało się, że
    usłyszałem dobrze...
    Czy to nawiązanie do jakiegoś zdarzenia? Czy wprost wypowiedź, że ktoś, być
    może pracując tam, no... zgrzeszył...?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking