  • 1. Data: 2009-01-06 01:35:52
    Temat: Photoshop CS4 błąd
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Witam,
    sorry że piszę tutaj ale nie znalazłem lepszej grupy do tego celu.
    Coś stało mi się z clone tool i healing brush oba zaraz po pobraniu
    próbki tak jakby chwytają całe zdjęcie i nie da się użyć tych narzędzi.
    Trudno mi było to opisać dlatego zrobiłem taki krótki filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=QBK7C
    Wiecie może co może powodować takie działanie narzędzi ?
    Posiadam PS CS4 Ext. wersja oryginalna angielska.

    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 2. Data: 2009-01-06 09:28:04
    Temat: Re: Photoshop CS4 błąd
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    pl.comp.dtp

    Pzdr
    KK

  • 3. Data: 2009-01-06 10:21:06
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Schwarz" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno mi było to opisać dlatego zrobiłem taki krótki filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QBK7C

    Adres URL zawierał nieprawidłowy identyfikator filmu wideo.

  • 4. Data: 2009-01-06 10:53:13
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 06.01.2009 Robert <r...@u...com.pl> napisał/a:
    > Adres URL zawierał nieprawidłowy identyfikator filmu wideo.
    sorry wklejałem go gdy film był jeszcze przetwarzany przez serwis
    http://www.youtube.com/watch?v=QBK7CSXbgqs

    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 5. Data: 2009-01-06 10:53:47
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 06.01.2009 Schwarz <s...@c...pl> napisał/a:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=QBK7C
    > Wiecie może co może powodować takie działanie narzędzi ?
    > Posiadam PS CS4 Ext. wersja oryginalna angielska.
    Poprawny adres filmu:

  • 6. Data: 2009-01-06 11:00:53
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 06-01-2009 o 11:53:47 Schwarz <s...@c...pl> napisał(a):

    > Poprawny adres filmu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QBK7CSXbgqs

    a jak klikniesz tym niedzialajacym stemplem, to robi to co powinien?

    jezel tak to window->clone source i zaklkiaj sobie "clipped".

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 7. Data: 2009-01-06 11:09:11
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 06.01.2009 b <a...@a...arturbukowski.pl> napisał/a:
    > a jak klikniesz tym niedzialajacym stemplem, to robi to co powinien?
    Robi ale nie jesteś w stanie przewidzieć gdzie zadziała a efekt jest
    taki jak by źródło dotykało krawędzi zdjęcia.

    > jezel tak to window->clone source i zaklkiaj sobie "clipped".
    Też o tym myślałem ale opcja jest zaznaczona.

    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 8. Data: 2009-01-06 11:10:33
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 06-01-2009 o 12:09:11 Schwarz <s...@c...pl> napisał(a):

    > Robi ale nie jesteś w stanie przewidzieć gdzie zadziała a efekt jest
    > taki jak by źródło dotykało krawędzi zdjęcia.

    > Też o tym myślałem ale opcja jest zaznaczona.

    inne narzędzia ok?
    nie wcisnął ci sie jakis shift/ctrl/alt?

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 9. Data: 2009-01-06 11:25:17
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    > inne narzędzia ok?
    Wszystko inne działa tylko: clone, healing i gdy coś wkleje a potem
    chce przesuwać to efekt jest identyczny, nie przesuwam wklejonego
    elementu tylko całe zdjęcie.

    > nie wcisnął ci sie jakis shift/ctrl/alt?
    Sprawdzałem nawet odłączyłem klawiaturę bo jest na USB.
    Niestety nie mam dostępu do konta administrator-a i nie mogę re-instalować
    a i tak nie mam z czego. Ale sprawdziłem pamięć boot-ując z USB memtest+
    który nie wykazał błędów.

    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 10. Data: 2009-01-06 12:18:16
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 06-01-2009 o 12:25:17 Schwarz <s...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > re-instalować
    > a i tak nie mam z czego. Ale sprawdziłem pamięć boot-ując z USB memtest+

    jest jakis skrót do resetowania ustawień szopa.
    wciskało sie cos podczas ladowania programu. nie pamietam co. jakis
    alt/ctrl/shift. poszukaj w archiwum.
    jezeli to nie pomoze, to na ten moment sie poddaje ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl