  • 1. Data: 2009-01-05 22:30:05
    Temat: Re: wymiana kompaktu na kompakt
    Od: 42nat <f...@3...pl>

    Zawias pisze:
    > Witam,
    > dokładnie 4 lata temu prosiłem Was o pomoc w wyborze mojej pierwszej
    > cyfrówki. Wskazaliście Olympusa C-740 UZ; do dziś pozostaję Wam
    > wdzięczny. Wciąż robię tym aparatem niezłe fotki, absolutnie bez
    > zazdrości patrząc na coraz to nowsze (lepsze?) aparaty pojawiające się
    > na rynku.
    [...]
    Nie od rzeczy byłoby chyba zainteresować się czymś takim:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6818
    [Cytuję za "fotopolis":]
    Olympus SP-570 UZ - 20-krotny zoom od 26 milimetrów
    Olympus od dawna ma bardzo silną pozycję w segmencie mega-zoomów.
    Potwierdza ją swoim najnowszym modelem - SP-570 UZ. Jest to pierwszy
    aparat kompaktowy wyposażony w obiektyw o 20-krotnym zoomie. Jakby tego
    było mało zakres ogniskowych zaczyna się od ekwiwalentu 26 milimetrów.
    Do tego 10-megapikselowa matryca i mechaniczna stabilizacja.
    [koniec cytatu]

    Nie wiem czy konkurencja ma w tej chwili jakąś odpowiedź na ten model.
    Cena ok. 1000 zł, a zakres ogniskowych w przeliczeniu 26-520!

    --
    pozdrawiam
    ___> 42nat <___