  • 51. Data: 2011-07-04 15:15:09
    Temat: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A to błąd. MCP z początku jeździła marnie, ale była akcja serwisowa. Po
    > wymianie oprogramowania sterownika jeździ całkiem przyzwoicie. Oczywiście
    > nie aż tak płynnie jak klasyczny automat, ale niedużo gorzej, za to pali
    > tyle co manualna skrzynia i jest jak manualna skrzynia trwały (bo to jest
    > manualna skrzynia ze sterownikiem)

    Powodzenia, jezdzilem tym wynalazkiem, nigdy wiecej.

  • 52. Data: 2011-07-04 15:28:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 15:15:09 +0200, Robson napisał(a):

    > Powodzenia, jezdzilem tym wynalazkiem, nigdy wiecej.

    twój wybór, żyjemy w wolnym świecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2011-07-04 15:43:03
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Robson nawija makaron na uszy:

    > To jest normalny automat, masz na wybieraku PRND...
    > Prawie taki kupilem, zonie tylko sie kolor nie spodobal ;)

    Widzialem te skrzynie w Y1. W Y2 jeszcze nie mialem okazji.

    24K przekracza zalozony budzet. Dodatkowo jesli Toyota to raczej D4D niz
    VVTi (wyklucza LPG) ;)
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 54. Data: 2011-07-04 21:18:18
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Niestety w.w. Intrepid jest "bez skory" ale da sie przepchnac.
    > Podobno 2,7 jest rodowodem z Mitsu...nie znam tez tego 2,4.

    silniki inne niz 3,5 sobie odpusc! spalanie maja podobne, zywotnosc juz
    inna! 3,5 to sprawdzona jednostka, wynalazki typu 2,7 to wersje robione
    jakby na szybko "pod oszczednego niemca" - padaja panewki i ogolnie masa
    problemow - zreszta widac to golym okiem w ogloszeniach - cala masa jest 2,7
    z uszkodzonymi silnikami.
    PS.wg mnie najladniejszy z tych modeli jest lhs
    http://otomoto.pl/chrysler-lhs-C19500023.html

    ladna jest tez aurora ale to juz starszy rocznik
    http://wpanoramie.pl/autolukasz/

    _______________________________
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 55. Data: 2011-07-05 10:14:54
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Moim cichym faworytem bylo Twingo 1..ale skrzynia jest jednorazowka CVT
    > - nikt tego nie naprawia...

    To jest oczywiście nieprawda, jesli potrzebujesz to dam ci namiar, gdzie
    nie dość, że naprawiają, to jeszcze dają gwarancję. Jedyny mankament, to
    cena.... Gdy szukalem auta dla żony, trafił się ładny Rover 25 z
    uszkodzoną skrzynia. Koszt remontu całkowitego to ok.7kzł. Gdy kupowałem
    mojego dodge'a z uszkodzona skrzynia, to koszt calkowitego remontu
    wyniosl niecale 4000, przejechalem juz nim 250000km i ma sie ciagle
    swietnie. A CVT po 100000 mozna powiedziec, ze jest juz zuzyta.

  • 56. Data: 2011-07-13 14:09:27
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

> [...]
    > wyniosl niecale 4000, przejechalem juz nim 250000km i ma sie ciagle
    > swietnie. A CVT po 100000 mozna powiedziec, ze jest juz zuzyta.

    Namiar zawsze sie przyda...
    A co sadzisz o ASB w Hyundai Getz?...guglalem i jakos nie moge dojsc do
    niczego wiecej niz tylko, ze to 4 biegowy ASB.
    Z wygladu pachnie jakims Mitsubishi albo japonia.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec