  • 31. Data: 2017-02-26 09:29:38
    Temat: Re: Pierwszeństwo na parkingu
    Od: p...@g...com

    No ciekawe rozumowanie sądu ale niezbyt dobrze o nich świadczy bo nawet średnio
    rozgarniety tatko powinien sobie wyobrazić co się stanie z dzieckiem kiedy strzeli
    poduszka ... inny rodzaj matolka sadza dziecko przed sobą na moto w razie kolizji to
    dziecko robi za poduszkę niestety jednorazowo

  • 32. Data: 2017-02-26 09:49:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2017 o 09:29, p...@g...com pisze:
    > No ciekawe rozumowanie sądu ale niezbyt dobrze o nich świadczy bo nawet średnio
    rozgarniety tatko powinien sobie wyobrazić co się stanie z dzieckiem kiedy strzeli
    poduszka olizji to dziecko robi za poduszkę niestety jednorazowo

    To mocno zależy - do zapierdalania na torze to oczywiscie należy się
    przypiąć. Do poślizgania się na szutrowym placu jak najbardziej sadzałem
    młodego na kolanach, łapy na kierownicy i pozwalałem mu sądzić, że to on
    się tak fajnie ślizga. Od czego miałaby mu poduszka wyskoczyć? A potem
    dostawał karczera na myjni i "pod przymusem" mył samochód - też
    niebezpieczne bo jak sobie w oczy pryśnie? Oddałem brudne i szczęściwe
    dziecko prawowitej matce - dzwoniła , że po 15 minutach pytał się kiedy
    znów trzeba go bedzie zostawić;)

    Na tej zasadzie to dziecko powinno się trzymać w klatce. Nie pamiętasz
    co sam robiłeś jak młody byłeś? A jednak wszyscy przeżyli.

    Większość tego, co jest fajne jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje
    otyłość;)

    Co do moto, to na moim ewidentnie z tyłu paxów sadzam, nawet jakiś
    miniaturowych. Natomiast jak chcesz koniecznie rzucić kamień, to
    przewiozłem trzech anonimowych gówniarzy wokół placu zabaw, na zdrapkę
    (sam zostawiłem kask i kurtkę, żeby było sprawiedliwie) - Vmax koło
    15km/h. Skubańce pół godziny czekały wcześniej aż aku zmienię i odpalę
    zagadując jaki fajny moto, czy można usiąść itd;)

    Shrek

  • 33. Data: 2017-02-26 12:05:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2017 22:40:42 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 25 Feb 2017 18:04:15 +0100, w <o8sdf0$1hg$1@mx1.internetia.pl>,
    >
    > A to już sąd rozstrzygnie.
    >
    > Znam przypadek, że policja ukarała kierowcę mandatem za jazdę z dzieckiem na
    > kolanach.
    > Sąd oddalił zarzuty, ale tylko dlatego, że osoba dorosła miała PJ, kontrolowała
    > pojazd, więc jednak zagrożenia nie stwarzali.

    Ale gdzie i kiedy jechal?

    Bo jeszcze przewozenie dziecka bez fotelika, pasazera bez pasow ...

    J.

  • 34. Data: 2017-02-26 13:35:17
    Od: p...@g...com

    99 razy się uda a raz nie i potem mamy wystep takiego pechowego imbecyla w tvn u
    drzyzgi i zalewanie się łzami ze dramat i tragedia ... znajomy wrzucił taka fotkę (z
    córką na moto) na fejsbunia ale parę konkretnych uwag od kolegów go wyleczylo :-)

  • 35. Data: 2017-02-26 13:45:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2017 o 13:35, p...@g...com pisze:
    > 99 razy się uda a raz nie i potem mamy wystep takiego pechowego imbecyla w tvn u
    drzyzgi i zalewanie się łzami ze dramat i tragedia ...

    99 razy uda się przejść przez przejście a za 100 ci samochód dzieciaka
    pierdyknie. I "dziennikarze" z tego materiał też zrobią. Będą łzy, będą
    chcieli kierowcę kastrować. Żaden argument.

    Jeszcze raz zapytam - w wyniku czego miałaby poducha wyskakiwać na
    szutrowym placu?

    > znajomy wrzucił taka fotkę (z córką na moto) na fejsbunia ale parę konkretnych uwag
    od kolegów go wyleczylo :-)

    A do moto nawiązujesz - no więc pewnie szybciej szczeniaki na zdrapkę
    jechali tymi rowerami, co nimi przyjechali niż dookoła tego placu zabaw.
    A wiesz, że w pewnym domu dziecka motocykliści co roku... a zresztą
    nieważne...

    Ja cię proszę - bez przegięć w żadną stronę. Na tej zasadzie to i na
    stojący motocykl strach dzieciaka posadzić, bo jeszcze się przewróci.

    Shrek