  • 1. Data: 2017-02-14 01:24:57
    Temat: spiesz sie powoli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/spieszy%c
    5%82a-si%c4%99-na-tramwaj-i-po-%c5%9bmier%c4%87-pod-
    ko%c5%82ami-auta-policja-ujawnia-wideo-ku-przestrodz
    e/ar-AAmSGyv

    pech ...ale dziwne to jakies - jeden jedzie, a reszta stoi ?
    Aby na pewno zielone sie zapalilo ?

    trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    J.

  • 2. Data: 2017-02-14 01:37:35
    Temat: Re: spiesz sie powoli
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 14 Feb 2017 01:24:57 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    e/ar-AAmSGyv

    > pech ...ale dziwne to jakies - jeden jedzie, a reszta stoi ?

    Na pewno na przejściu było czerwone, bo inacze reszta pieszych by ruszyła.
    A kierowcy spod świateł to wiadomo - zielone się zapala to zaczynają się
    dopiero poszukiwania lewarka.

    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Dziwne to jest, że ona się podnosi i wygląda jakby nadal chciała zdążyć na
    ten tramwaj :)

  • 3. Data: 2017-02-14 09:24:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-14 01:24, J.F. wrote:
> [...]
    > Aby na pewno zielone sie zapalilo ?
    >
    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Typowy dla wielu kierowców strach przed prawym pasem?

    Piotr

  • 4. Data: 2017-02-14 09:30:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2017 o 01:24, J.F. pisze:
> [...]
    > Aby na pewno zielone sie zapalilo ?
    >
    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Niechęć do prawego;)

    A tak na poważnie, to ja kiedyś też bardzo aktywnie wykorzystywałem
    pusty prawy pas przed skrzyżowaniami - w sensie jak się zapala zielone,
    to butuję i wyprzedzam wszystkich zanim ruszą. Kiedyś coś tam kątem oka
    dojrzałem, a to się okazał "spóźniony" pieszy schodzący ze skrzyżowania.
    I trochę mądrzejszy od tamtego czasu jestem.

    Shrek

  • 5. Data: 2017-02-14 10:23:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2017 01:24:57 +0100, J.F. napisał(a):

    Hej, fajny masz czytnik ale ustawienia takie jakbyś z Ameryki pisał. Weź
    ustaw to poprawnie bo przez ciebie bogu ducha winnego Shreka nie idzie
    przeczytać :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-02-14 10:42:28
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.02.2017 o 01:24 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Może ten pas się za skrzyżowaniem kończy. A może są 2 pasy do skrętu w
    lewo.

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2017-02-14 14:59:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-14 o 01:24, J.F. pisze:
> [...]
    > Aby na pewno zielone sie zapalilo ?
    >
    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Z komentarzy wynika, że tylko ten jeden pas jest do jazdy prosto i ten
    jeden miał wtedy zielone światło.
    Dziewczyna wcelowała idealnie w ten jedyny jadący samochód..

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-02-14 23:31:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    > Aby na pewno zielone sie zapalilo ?
    >
    > trzy pasy po kilka samochod a jeden pusty ... dziwne.

    Dwa lewe pasy do skrętu w lewo na Pieczewo stoją bo mają czerwone.
    Pas nr 3 do jazdy na wprost w kierunku na Tęczowy Las ma zielone,
    Pas nr 4 do skrętu w prawo na Hamburg ma czerwone bo jedzie tramwaj.

    http://tinyurl.com/jza976z

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 9. Data: 2017-02-16 14:21:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > pech ...ale dziwne to jakies - jeden jedzie, a reszta stoi ?
    > Aby na pewno zielone sie zapalilo ?

    Pewnie dwa pasy do skrętu, a środkowy do jazdy prosto.

    Tak czy inaczej ja zawsze, jak samochody stoją przed przejściem (nawet
    na swoim czerwonym lub w korku) zwalniam, żeby właśnie nie mieć takiej
    niespodzianki...

    A co się dzieje w takim przypadku z samochodem? Kto płaci za naprawę? UFG?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 10. Data: 2017-02-16 14:29:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    Pewnie dwa pasy do skrętu, a środkowy do jazdy prosto.

    >A co się dzieje w takim przypadku z samochodem? Kto płaci za naprawę?
    >UFG?

    UFG nie, bo on placi tylko za tych, co mieli obowiazek miec OC, ale
    nie mieli (plus jeszcze pare warunkow).
    Pieszy nie ma obowiazku, wie UFG sie wypina.

    Teoretycznie placi sprawca, ale
    -nie wiadomo kogo tu sprawca zrobia :-)

    -moze nie bedziesz mial serca czy zdrowia, aby sciagac,

    -jesli masz AC, to placi AC, a potem ma prawo regresu w stosunku do
    sprawcy.
    -jesli dziecko, to jeszcze inaczej :-)
    -pieszy moze miec ubezpieczenie OC (u nas rzadkosc, ale sie zdarza).

    J.