  • 1. Data: 2009-02-03 12:24:59
    Temat: Pierwszy Canon który nie obsysa - specjalnie dla Nikonowców
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://42.pl/u/1uYc
    Bardzo przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać
    <ROTFL>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 2. Data: 2009-02-03 12:33:53
    Od: q...@g...com

    On 3 Lut, 13:24, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > http://42.pl/u/1uYc
    > Bardzo przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać
    > <ROTFL>
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    > "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
    > rzecznik centrali ZUS.

    Mam vacium Panasonic. Szumi jak diabli.
    StaM

  • 3. Data: 2009-02-03 22:57:57
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > http://42.pl/u/1uYc
    > Bardzo przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać
    > <ROTFL>

    Ten to ma rurę...

  • 4. Data: 2009-02-04 01:48:10
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > http://42.pl/u/1uYc
    > Bardzo przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać
    > <ROTFL>

    A powazniej, to zapewne mało kto wie, ze NAPRAWDĘ Canon produkował,
    wprawdzie dość krótko, dawno temu tez zegarki nareczne (i to
    mechaniczne), -ze wzglęrdów sentykmentalnych wciąż taki trzymam, notebooki
    (niektóre modele miały wbudowana drukarkę, co było calkiem praktyczne),
    bardzo wyrafinowane głosniki (a własciwie ich zestawy) z wykorzystaniem
    regulacji przesuniecia fazowego, a nawet , i to ponad 20 lat temu, płaskie
    ekrany do TV i monitorów, takie jak dziś LCD, tyle, ze nie była to ani
    plazma czy LCD, tylko ciekłe ...ferromagnetyki! W połowie lat 80-tych jakośc
    obrazu była b. dobra, ale koszt zabójczy...

    p47

  • 5. Data: 2009-02-04 07:35:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 02:48:10 +0100, p47 napisał(a):

    > mechaniczne), -ze wzglęrdów sentykmentalnych wciąż taki trzymam, notebooki
    > (niektóre modele miały wbudowana drukarkę, co było calkiem praktyczne),

    Nie produkował tylko firmował swoją nazwą i sprzedawał - jak większość
    "producentów"
    Za to opracował technologię druku atramentowego (jedną z dwóch) i
    projektował i produkował większość drukarek atramentowych i laserowych HP

    Natomiast ten odkurzacz to na 99,9999% jakieś głębokie chiny z przypadkową
    marką, żółtek zapewne nie wiedział jakie logo bierze, wiedział tylko że
    jest znane. Pewnie jakieś aparaty też składali wcześniej w tym obozie
    karnym.

  • 6. Data: 2009-02-04 10:56:54
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > http://42.pl/u/1uYc
    > Bardzo przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać
    > <ROTFL>

    Czy to jest zajawka jakieś nowego, super wydajnego systemu czyszczenia
    matrycy? ;)

  • 7. Data: 2009-02-04 11:15:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    tompac pisze:

    > Czy to jest zajawka jakieś nowego, super wydajnego systemu czyszczenia
    > matrycy? ;)

    Wyczyści matrycę z kurzu i aparat z matrycy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.