  • 1. Data: 2009-02-02 17:34:36
    Temat: off-topic Klub foto Kraków
    Od: Tikky <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jako iż los rzucił mnie tym razem do Krakowa :-) szukam jakichś osób
    zainteresowanych fotografią. Macie może jakieś namiary na foto-kluby w
    Krakowie, bądź też należycie do takowych?

    Pozdrawiam

    Tikky

  • 2. Data: 2009-02-02 19:08:19
    Temat: Re: off-topic Klub foto Kraków
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Tikky pisze:
    > Witam,
    > Jako iż los rzucił mnie tym razem do Krakowa :-) szukam jakichś osób
    > zainteresowanych fotografią. Macie może jakieś namiary na foto-kluby w
    > Krakowie, bądź też należycie do takowych?

    Galicyjska Grupa Fotograficzna:
    http://www.ggf.malopolska.pl/
    - spotkania towarzyskie (co drugi czwartek), plenery itp. była chyba
    jedna wystawa z tego co pamiętam, ogólnie to jest grupa raczej
    towarzyska, no i czasem wypływa jakaś inicjatywa tam,

    Krakowskie Stowarzyszenie Fotograficzne ,,Fotogalicja"
    http://fotogalicja.pl/
    - organizacja wykładów (co poniedziałek), plenerów, wystaw, udział w
    imprezach charytatywnych, bardzo zgrana paczka ludzi. Czasem walczą
    wspólnie o jakieś akredytacje.

    Grupa Fotograficzna Odbicie
    http://www.odbicie.net
    - plenery, wystawy, wykłady i warsztaty, raczej ludzie młodzi, bardzo
    dużo tematów analogowych i z fotografii technikami szlachetnymi
    Grupa zrzesza koło fotografii z UJ i AGH. Spotkania co czwartek.

    Poza tym przyjrzyj się różnym forom - wiele ma działów regionalnych i
    konkretniej działających ludzi, np. Cyberfoto ma małopolską grupę
    fotograficzną.

    Powodzenia w szukania miejsca dla siebie w Krakowie :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-02-03 06:45:04
    Od: Tikky <t...@p...onet.pl>

    Dziekuje za pełna i rzeczową odpowiedź.

  • 4. Data: 2009-02-03 14:43:19
    Od: j...@a...at

    On 2 Feb., 18:34, Tikky <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zainteresowanych fotografią. Macie może jakieś namiary na foto-kluby w
    > Krakowie, bądź też należycie do takowych?

    np tutaj :

    http://www.krakowskiklubfotograficzny.pl/