  • 11. Data: 2014-09-11 20:13:42
    Temat: Re: Pierwszy motocykl dla dziewczyny?
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 11 - 09 - 2014 (czwartek) o godzinie 15:09, Julius101 napisał(a):

    > A dokładniej 15, jeśli chcesz widzieć -.-

    I jak widzę szybko usunęłaś nieaktualny profil z pewnego portalu :-)

    Wracając zaś do motocykli - jeżeli chcesz dostać sensowną radę, to warto,
    żebyś odpowiedziała jednak jeszcze na parę pytań:

    - Jakie masz uprawnienia do kierowania pojazdami - rozumiem, że test na
    "kartę" o której piszesz, to karta motorowerowa. Naprawdę zdawałaś go na
    250-tce? Dlaczego?
    - Chcesz jeździć po drogach czy raczej interesuje Cię off-road?
    - Ile zostało Ci do ukończenia 16 lat i czy zamierzasz wtedy robić A1?
    - No i w końcu - last but not least - jaki masz budżet na motocykl?

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 12. Data: 2014-09-11 20:26:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 11.09.2014 19:58, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:luslu1$7cm$1@node2.news.atman.pl... W dniu 11.09.2014 09:24, Grzybol
    >
    > Wniosek? Zarobiłeś w życiu tyle kasy co ona w tak krótkim czasie? Znasz
    > ją prywatnie? Rozmawiałeś z nią, żeby wyrobić sobie opinię? Ogólnie przy
    > niej wypadasz jak blada dupa... Ją chciałby stukać każdy facet na ziemi.
    > A Ciebie?:-)

    masz predyspozycje do nadinterpretacji a nie widzisz prostej ironii.
    Wytłumaczę Ci na drewnianym modelu:
    można mieć wysokie IQ i nadal być idiotą.
    Nie wiem czy zauważysz, ze nie ma to żadnego związku z tym ile się
    zarabia (vide posłowie) ani z tym jak ja przy Tobie wypadam. A juz tym
    bardziej z tym, czy mi zależy na byciu stukanym przez każdego na tym
    świecie. No ale to kwestia szanowania się po prostu.

    --
    Arni

  • 13. Data: 2014-09-11 21:03:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:lusph8$bh8$1@node2.news.atman.pl... > masz predyspozycje do
    nadinterpretacji a nie widzisz prostej ironii.

    Właśnie jej użyłem, nie zauważyłeś?

    > Wytłumaczę Ci na drewnianym modelu:
    > można mieć wysokie IQ i nadal być idiotą.

    Nie można. Drewniany model masz do dupy. Sprawdź definicję idioty.

    > Nie wiem czy zauważysz, ze nie ma to żadnego związku z tym ile się zarabia
    > (vide posłowie) ani z tym jak ja przy Tobie wypadam.

    Nie ma związku? Pokaż mi idiotę milionera, który zarobił swoją fortunę przy
    użyciu własnej dyńki i własnych rąk.
    Nie Ty przy mnie wypadasz, tylko przy Dodzie, czytaj uważnie.

    > A juz tym bardziej z tym, czy mi zależy na byciu stukanym przez każdego na
    > tym świecie. No ale to kwestia szanowania się po prostu.

    To raczej kwestia Twoich preferencji sexualnych. Ale powiedz tak szczerze:
    nie zależy Ci? Naprawdę???

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2014-09-11 21:28:51
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 11.09.2014 21:03, Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Właśnie jej użyłem, nie zauważyłeś?

    > Nie można. Drewniany model masz do dupy. Sprawdź definicję idioty.

    kiedy ktos zachowuje sie idiotycznie zastanawiasz sie czy pasuje do
    definicji?

    ale powiedzmy, ze nawet. No to cytujemy pierwsze lepse źródło:

    "Idiota - osoba upośledzona umysłowo według dawnych klasyfikacji.
    Idiotyzm to termin obecnie nieużywany w medycynie ze względu na
    pejoratywne znaczenie potoczne"

    idiota dla mnie nadal będzie idiotą.

    > To raczej kwestia Twoich preferencji sexualnych. Ale powiedz tak
    > szczerze: nie zależy Ci? Naprawdę???

    mnie nie interesuje ile erekcji wzbudziłem. Twoje preferencje mnie nie
    interesują, naprawdę

    --
    Arni

  • 15. Data: 2014-09-11 22:26:20
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 11-09-2014 o 09:24, Grzybol pisze:
    > Myślę chłopcze, że poległbyś na teście IQ.

    Nie używaj pojęć, których nie rozumiesz.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2014-09-12 08:17:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
    Pozwolę sobie na wyjaśnienie postawy Grzybola.
    1.Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"
    2.Pisanie z sygnaturką "Wysłano z czytnika ..."
    Wydajesz się być inteligentną osobą, więc zrozumiesz.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 17. Data: 2014-09-12 09:21:30
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 12 - 09 - 2014 (piątek) o godzinie 08:17, WOJO napisał(a):

    > Poprawną formą rzeczownika motocykl w dopełniaczy jest "motocykla"

    Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
    dopełniaczu" :-)

    MSPANC ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 18. Data: 2014-09-12 09:45:26
    Od: tadzik <f...@f...com>

    Japierdziu! Forum polonistyczne! :)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 19. Data: 2014-09-12 10:34:42
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zaś poprawną formą rzeczownika "dopełniacz" w miejscowniku jest: "w
    > dopełniaczu" :-)
    Masz rację, co nie zmienia faktu, ze to tylko literówka - zobacz, gdzie na
    klawiaturze występuje "U" i "Y".
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 20. Data: 2014-09-12 14:23:37
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 19:58:49 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:

    > Wniosek? Zarobi�e� w �yciu tyle kasy co ona w tak kr�tkim czasie? Znasz
    jďż˝

    > prywatnie? Rozmawia�e� z ni�, �eby wyrobi� sobie opini�? Og�lnie przy
    niej

    > wypadasz jak blada dupa... J� chcia�by stuka� ka�dy facet na ziemi. A
    >
    > Ciebie?:-)

    Grzybol, swoją wizją z marzeń sennych o nagiej Dodzie wijącej się na stosie banknotów
    powinieneś się może jednak dzielić na innej grupie, na pewno jest forum dla podobnie
    myślących.

    KillJohn