  • 1. Data: 2010-08-21 07:00:50
    Temat: Pilnie poszukuje ukladow L6221 w obudowie MULTIWATT 15
    Od: "ert" <e...@i...pl>

    Pilnie poszukuje ukladow L6221 w obudowie MULTIWATT 15
    Kupie wieksza ilość lub pojedyncze sztuki
    W sprawie prosze pisac na todler[]interia.pl
    W kwadratowy nawias wiadomo co wstawic

    5383 (20100820) __________

  • 2. Data: 2010-08-21 08:07:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c6f79c3$0$20996$65785112@news.neostrada.pl,
    ert <e...@i...pl> nabazgrał:
    > Pilnie poszukuje
    (ciap)

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2010-08-21 09:00:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-21 10:07, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > In news:4c6f79c3$0$20996$65785112@news.neostrada.pl,
    > ert<e...@i...pl> nabazgrał:
    > (ciap)
    >
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    Ale co ci się nie podoba poza bezsensowną sygnaturką? Nie ma nachalnej
    oferty sprzedaży a raczej awaryjna potrzeba kupna elementu.

    MD

  • 4. Data: 2010-08-21 11:06:42
    Od: "ert" <e...@i...pl>

    >Ale co ci się nie podoba poza bezsensowną sygnaturką? Nie ma nachalnej
    >oferty sprzedaży a raczej awaryjna potrzeba kupna elementu.

    Pewnnie, że ktoś szuka to jest jeszcze w stanie przeboleć ale to, że ktoś
    mógłby pomóc to już zapewnie nie

    5383 (20100820) __________

  • 5. Data: 2010-08-21 13:20:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c6fb34b$0$27025$65785112@news.neostrada.pl,
    ert <e...@i...pl> nabazgrał:

    > Pewnnie, że ktoś szuka to jest jeszcze w stanie przeboleć ale to, że
    > ktoś
    > mógłby pomóc to już zapewnie nie

    Spadaj!

    --
    Włodek

  • 6. Data: 2010-08-21 13:25:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i4o4km$26d$1@news.onet.pl,
    Mario <m...@p...onet.pl> nabazgrał:
    (ciap)

    > Ale co ci się nie podoba poza bezsensowną sygnaturką? Nie ma nachalnej
    > oferty sprzedaży a raczej awaryjna potrzeba kupna elementu.

    Oczywiscie nie przeczytał (brak deklaracji kodowania), a zatem się nie
    zastosował.
    Domaganie się odpowiedzi na adres prywatny na newsach to buractwo (sugeruje,
    że nie bedzie sobie zwracał głowy czytaniem grupy, wisi mu że odpowiedź
    udzielona publicznie
    moze pomóc innym osobom teraz lub w przyszłości itd.).
    Cenę może sobie tak ustalać.

    --
    Włodek

  • 7. Data: 2010-08-21 15:00:26
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-21 15:25, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    > udzielona publicznie
    > moze pomóc innym osobom teraz lub w przyszłości itd.).

    Co do kodowania to masz rację. Natomiast IMHO jest to raczej prośba o
    awaryjną dostawę a nie o podanie informacji gdzie można kupić. W tym
    przypadku odpowiedź na grupę byłaby spamem. Można by podejrzewać, że
    pytanie jest pretekstem do tego żeby potem z innej tożsamości zaspamować
    z ofertą. Oczywiście różnie to można oceniać. Ja to potraktowałem jako
    sytuację podbramkową nie zagrażającą zaspamowaniu grupy.

    MD

  • 8. Data: 2010-08-21 18:53:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i4opmm$fdg$1@news.onet.pl,
    Mario <m...@p...onet.pl> nabazgrał:
    (ciap)

> [...]
    > przypadku odpowiedź na grupę byłaby spamem. Można by podejrzewać, że
    > pytanie jest pretekstem do tego żeby potem z innej tożsamości

    No, o taką kombinację to Go nie podejrzewałem...

    --
    Włodek