  • 11. Data: 2015-07-02 19:43:25
    Temat: Re: Pinologia poczwórnego wzmacniacza.
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 22:58, Irek.N. pisze:
    > Janusz, jakieś g... Ci się dokleiło do stopki :)
    Zapomniałem wyłączyć.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 12. Data: 2015-07-02 19:47:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-07-02 o 10:39, s...@g...com pisze:

    > A jednak spotkałem takie ekranowanie wejścia, na wejściu są
    > uV/mV
    > http://ifotos.pl/z/waxpxxa
    A zauważyłeś że to wtórnik? wtórniki, a szczególnie jfet-y się tak
    ekranuje aby zminimalizować upływność wejścia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2015-07-02 19:59:08
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 23:05, Irek.N. pisze:

    > No to teraz inaczej. Układ 555. Ciągle nam coś się krzyżuje (4-8). Nie
    Ale czemu ci się krzyżuje? wystarczy "podciągać" 4 przez 1k i już się
    nic nie krzyżuje, ale na to trzeba "wpaść" :)
    > pomyśleli, czy nie spodziewali się typowego zastosowania?
    Wg mnie lepszy jest LM331, połączenie 555 + precyzyjne źródło prądowe z
    kluczem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 14. Data: 2015-07-02 23:46:06
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 01.07.2015 o 23:49, Irek.N. pisze:

    > No proszę, nie wiedziałem, THX.
    > Swoją drogą, ciekawe co mówił na temat tego układu.
    > Jest dumny, bogaty, rozczarowany...
    > Miliard układów rocznie, robi wrażenie.

    Poczytaj/posłuchaj sobie:
    http://semiconductormuseum.com/Transistors/LectureHa