  • 1. Data: 2009-03-22 02:18:45
    Temat: Play Online na kartę
    Od: Robert Borkowski <r...@g...com.invalid>

    Hej,

    Chciałbym się zapytać, czy dobrze zrozumiałem ofertę Play Online na
    kartę. Przyjeżdżam na jakiś czas do Łodzi i będę potrzebował przez około
    2 tygodnie dostęp do internetu. Czy kupując starter za 19 zł i
    doładowanie za 30 zł dostanę łącznie 3 GB transferu i będę mógł
    korzystać z karty używając modemu HSDPA w telefonie? Czy też czają się
    tam jakieś dodatkowe opłaty lub inne haczyki, o których nie doczytałem?
    --
    Robert Borkowski

  • 2. Data: 2009-03-22 09:04:38
    Temat: Re: Play Online na kartę
    Od: "Rudy" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Borkowski" <r...@g...com.invalid> napisał w
    wiadomości news:gq476e$in1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > HSDPA w telefonie? Czy też czają się tam jakieś dodatkowe opłaty lub inne
    Nie ma żadnych innych haczyków, sprawdzone przeze mnie i działa dokładnie tak.
    Bardziej opłaca się doładować za 50 zeta bo masz 56 dni aktywną kartę. A za 30
    zeta 28 dni.

  • 3. Data: 2009-03-22 18:49:23
    Od: Robert Borkowski <r...@g...com.invalid>

    Rudy pisze:

> [...]
    > Nie ma żadnych innych haczyków, sprawdzone przeze mnie i działa
    > dokładnie tak. Bardziej opłaca się doładować za 50 zeta bo masz 56 dni

    Dzięki za odpowiedź. Akurat w moim przypadku nie ma to znacznie bo będę
    potrzebował internetu przez około 2 tygodnie, a myślę, że 3 GB wystarczą.
    --
    Robert Borkowski

  • 4. Data: 2009-03-23 00:18:51
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Robert Borkowski <r...@g...com.invalid> wrote:

    > korzystać z karty używając modemu HSDPA w telefonie? Czy też czają się
    > tam jakieś dodatkowe opłaty lub inne haczyki, o których nie doczytałem?

    Haczyk jest taki, że działa to tylko w miejscach gdzie Play ma swoją sieć,
    a nie działa tam gdzie korzysta z infrastruktury Plusa. Sprawdź na mapie
    zasięgu na stronie Playa.

    a.