  • 1. Data: 2009-03-22 00:05:51
    Temat: Opłacalność przejścia na Play Fresh
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Przed chwilą zastanowiłem się czy warto przejść z Tak Taka do nowej
    oferty Play. Biorąc pod uwagę ceny to odpowiedź wydaje się oczywista.
    Tak tak 59 gr Play 29 gr. Jednak ja postanowiłem sprawdzić ile wydałem w
    Tak taku w ostatnim miesiącu. Wg danych z bilingu (w iBoa Ery dostępny
    jest biling za ostatni miesiąc) wyszło mi 6 godzin 28 minut za co
    zapłaciłem 97zł i 43gr, z czego 3 godziny i 43 minuty to połączenia w
    moim profilu bezpłatne - mam usługę bonus w cenie 1zł na miesiąc.
    Odbieram dużo połączeń, więc wystarcza mi zebranych minut z bonusa do
    bezpłatnego dzwonienia na erę, heyach i stacjonarne.
    Tak więc wg mojego profilu za 388 minut zapłaciłem w sumie 98,43zł co
    daje koszt za minutę na poziomie 25gr.
    Zakładając jednak, że nie korzystam z usługi bonus i za część do sieci
    własnej i na stacjonarne musiałbym zapłacić po 29gr (zakup era
    jednostek) to miesięczny koszt wzrasta do 97,43 + (3 godziny 43 minuty
    po 29gr) 64,67zł. Daje to łączną kwotę 162,1zł i cenę za minutę na
    poziomie prawie 42 gr.
    Jak widać z mojego profilu dzwonienia nieopłacalne jest dla mnie
    zmienianie operatora.
    Oczywiście każdy może wykonać obliczenia i przekonać się co jest dla
    niego opłacalne.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2009-03-22 05:44:58
    Temat: Re: Opłacalność przejścia na Play Fresh
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmienianie operatora.
    > Oczywiście każdy może wykonać obliczenia i przekonać się co jest dla niego

    Twoje liczenie jest stronnicze. W play freshu tez masz usługę: minuta za
    dwie przychodzące i to do wykorzystania do wszystkich sieci.. Kosztuje ona 3
    złote, ale praktycznie na zawsze, nie trzeba płacić co miesiąc. Poza tym
    próbujesz porównywać pakietową cenę minuty w erze 29 groszy do minuty
    standardowej w playu. Jeżeli chcesz być uczciwy w swoich rachunkach, to w
    playu w pakiecie ta sama minuta kosztuje 5 groszy, a nie 29. Tewraz przelicz
    sobie na nowo, bez ściemniania.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-03-22 07:02:48
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    liliputek pisze:
> [...]
    > zmienianie operatora.
    > Oczywiście każdy może wykonać obliczenia i przekonać się co jest dla

    brawo, reklama dźwignią handlu, .............ile dostałeś?
    az

  • 4. Data: 2009-03-22 07:03:50
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Tomek pisze:

    > brawo, reklama dźwignią handlu, .............ile dostałeś?
    > az

    acha zapomniałem zapytać, służbowe telefony macie na kartę? , tak

  • 5. Data: 2009-03-22 09:02:46
    Od: "Rudy" <r...@w...pl>

> [...]
    > operatora.
    > Oczywiście każdy może wykonać obliczenia i przekonać się co jest dla niego

    Powiem krótko:
    Lilipucie Ty Kurwo Sprzedajna!!!

  • 6. Data: 2009-03-22 09:49:42
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Przed chwilą zastanowiłem się czy warto przejść z Tak Taka do nowej oferty
    > Play.

    Jesli chodzi o poziom swobody który oferują te sieci to zdecydowanie warto.
    Mam tiktaki i wiem co piszę. Co składa się na ten poziom? Roczny okres
    ważności numeru i przedlużanie go niezlezne od doładowania. I w zasadzie
    dla mnie tylko to jest warunkiem wystarczającym na pożegnanie się z siecią.

    Jednak ja postanowiłem sprawdzić ile wydałem w
    > Tak taku w ostatnim miesiącu. Wg danych z bilingu (w iBoa Ery dostępny
    > jest biling za ostatni miesiąc) wyszło mi (...)

    To już nie jest takie oczywiste bo jest indywidualnym przypadkiem.
    Jeśli mam znajomych , rodzinę którą uda mi się przekonać do zmiany
    operatora i na jego platformie stworzę grupę z którą najwięcej rozmawiam -
    to warto pożegnać się z tiktakiem. Jeśli nie, to trzeba przeanalizować swój
    przypadek pamiętając o tym co już wyżej opisałem. Tik tak to skarbonka,
    operator manipuluje podwójnym doładowaniem w połączeniu z okresem
    ważności numeru. Ja mam tej zabawy dosyć i już wziąłem nr playa.
    Tika tak został bo ważny jest do października ale zostało tam też
    zainwestowanych
    200 pln do czego zostałem zmuszony przez operatora. A nie nawidzę przymusu.
    Jeśli era tylko zrówna obydwie oferty to bonusa ode mnie otrzyma play.
    Mam też nadzieję, że play pomoże przetransferować kasę z konta ery na swoje.
    Wtedy nie będę czekał do października. Jak to zrobić? Uruchomić możliwość
    zakupu
    doładowania smsem z taktaka. Będzie 50% droższe? To tylko spowoduje, że ja
    odzyskam
    swój wkład, a era swój. Taki polubowny rozwód.

    tl

  • 7. Data: 2009-03-22 12:08:15
    Temat: Re: Opłacalność... menel.
    Od: "Waleryk" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Rudy" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem krótko:
    > Lilipucie Ty Kurwo Sprzedajna!!!

    Nie podniecaj się. Nie jesteś wśród meneli pod budką
    z piwem.

  • 8. Data: 2009-03-22 15:56:48
    Od: "Rudy" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waleryk" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rudy" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie podniecaj się. Nie jesteś wśród meneli pod budką
    > z piwem.
    O kurwa faktycznie, zapomniałem!!!

  • 9. Data: 2009-03-22 17:53:04
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Rudy wrote:

    Jak widzę, reklamiarze Playa wpadli w amok. Proste obliczenia wykazują, że
    taryfa pluja nie jest taka znowu cudowna, przynajmniej nie dla każdego.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 10. Data: 2009-03-22 18:15:16
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > za dwie przychodzące i to do wykorzystania do wszystkich sieci..
    > Kosztuje ona 3 złote, ale praktycznie na zawsze, nie trzeba płacić co

    Pułapka tkwi w tym, że połączenie dające dodatkowe minuty musi być w sieci
    P4, a ta sieć nie ma jeszcze pełnego pokrycia i o ile się orientuję, w dużej
    części korzysta ze stacji bazowych Plusa.