  • 11. Data: 2009-05-16 10:25:19
    Temat: Re: Play online - kilka pytan
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 16 Maj, 10:19, ztomasz <z...@n...o2.pl> wrote:

    > I jeśli dobrze to rozumiem to przy doładowaniu bonus się zwiększa o ileś
    > tam mega i wydłuża się ważność o miesiące zależne od doładowania. Jeśli
    > bonus przepadałby to raczej nie podoba mi się taka oferta.

    Z zaprezentowanego pdf-a rzeczywiście na to by wychodziło, natomiast w
    książeczce, którą otrzymałem ponad pół roku temu wraz z kartą sim,
    sprawę prezentowano mniej korzystnie. I, co istotniejsze, bonus nie
    przechodził w praktycde. W sumie chętnie bym to teraz zweryfikował,
    tylko że nie bardzo jest jak :-(

    Sztoker