  • 1. Data: 2009-11-05 22:05:51
    Temat: Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    zdecydowalem sie napisac na to forum bo chyba najbardziej tutaj pasuje
    to pytanie. Bo przeciez nie na kino domowe czy audio gdzie ludzie
    rozmawiaja o audiofliskich sprzetach albo tych wiekszych :)

    Potrzebuje playera mp3 ktory potrafi, jak windows, przegladac zawartosc
    pamieci pod katem katalogow a nie tylko wykonawcy czy albumu (tagi mp3).

    Obecnie mam san diska sanse e250 (od jakis 4 lat) i wejscie minijack
    pada w playerze. No i wkurza mnie to uzupelnianie tagow w mp3. O wiele
    wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.

    Warunki: kolorowy wyswietlacz, nie za duzy, cena do okolo 300zl

    Jest cos takiego na rynku?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2009-11-05 22:18:55
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 05 Nov 2009 23:05:51 +0100, topek napisał(a):

    > Obecnie mam san diska sanse e250 (od jakis 4 lat) i wejscie minijack
    > pada w playerze. No i wkurza mnie to uzupelnianie tagow w mp3. O wiele
    > wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.

    A probowales Rockboxa do Sansy wrzucic?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2009-11-06 08:48:09
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 listopad (czwartek), gdy o godzinie 23:05 *topek* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Warunki: kolorowy wyswietlacz, nie za duzy, cena do okolo 300zl
    >
    > Jest cos takiego na rynku?
    vedia a10

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-11-06 09:48:00

  • 4. Data: 2009-11-06 09:15:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    topek pisze:

    > Potrzebuje playera mp3 ktory potrafi, jak windows, przegladac zawartosc
    > pamieci pod katem katalogow a nie tylko wykonawcy czy albumu (tagi mp3).
    Np. obydwa jakie mam:) kilkuletni iRiver ifp895 i nowy Sony NWZ-E444. Po
    wgraniu do iRivera innego firmware działa jak pendrive, Sony o dziwo tez
    przyjmuje pliki przez drag&drop.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 5. Data: 2009-11-06 11:47:08
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    topek pisze:
    [...]
> [...]
    > wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.
    >
    > Warunki: kolorowy wyswietlacz, nie za duzy, cena do okolo 300zl

    Sansa Fuze po wgraniu najnowszego oficjalnego firmware i Sansa Clip+.
    Polecam szczególnie ten ostatni. Mini USB zamiast tego dziwoląga
    Snadiska i złącze kart mikroSD.
    Mam Fuze, niezły ale dzisiaj kupowałbym Clip+. Tylko nie pomyl z
    poprzednim Sansa Clip, wygląda podobnie a nie ma mikroSD i przeglądania
    po katalogach.

    Tu link do tego nowego:
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=SDMX18R-008GK-E57

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-11-06 11:49:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Sebastian" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Mam Fuze, niezły ale dzisiaj kupowałbym Clip+. Tylko nie pomyl z
    > poprzednim Sansa Clip, wygląda podobnie a nie ma mikroSD i przeglądania

    8GB to niewiele, a jak z jakoscia? Wysteruje to jakies wieksze sluchawki,
    czy kiepskawo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2009-11-06 12:02:09
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    kamil pisze:

    > "Sebastian" <n...@n...com> wrote in message
    [...]
    > 8GB to niewiele, a jak z jakoscia? Wysteruje to jakies wieksze
    > sluchawki, czy kiepskawo?

    Po co więcej, jak obsługuje SD?

  • 8. Data: 2009-11-06 12:10:54
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    kamil pisze:
    [...]
    > 8GB to niewiele, a jak z jakoscia? Wysteruje to jakies wieksze
    > sluchawki, czy kiepskawo?

    8GB to niewiele w takiej pchełce za < 300zł? No to jest obsługa
    microSD/microSDHC do 16GB, w sumie max to 24GB w tym rozmiarze jest
    bezkonkurencyjny.

    Co do słuchawek to niestety nie mam pewności, ale moje Sansy e200 i Fuze
    dają rade z KOSS KCS75 i dużymi domowymi Sennheiserami. Największa
    zaleta Sansy to doskonały dźwięk na poziomie playerów 2 razy droższych i
    bezproblemowa współpraca z dowolnymi słuchawkami. Ten nowy na forach ma
    opinie godnego następcy poprzednika jeśli chodzi o jakość dźwięku więc
    powinien też dawać rade.

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-11-06 13:55:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > 8GB to niewiele w takiej pchełce za < 300zł? No to jest obsługa
    > microSD/microSDHC do 16GB, w sumie max to 24GB w tym rozmiarze jest
    > bezkonkurencyjny.

    W tej chwili mam na iPodzie jakies 60GB zajete, a jeszcze nie zabralem sie
    za kopiowanie starych winyli do MP3. :) Ale jako sprzet do autobusu te 24GB
    wystarcza w zupelnosci.

    A jak z integracja wbudowanej pamieci z karta? Z tego powodu zrezygnowalem z
    Creative'a niedawno, pamiec wewn. i karta SD byly widoczne osobno, wiec
    przegladanie albumow bylo troche upierdliwe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2009-11-06 16:55:21
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    kamil pisze:
> [...]
    >
    > W tej chwili mam na iPodzie jakies 60GB zajete, a jeszcze nie zabralem
    > sie za kopiowanie starych winyli do MP3. :) Ale jako sprzet do autobusu

    Chcesz spędzić życie w autobusie? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)