  • 1. Data: 2009-11-05 22:16:39
    Temat: seagate z wadliwej serii
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Nie sledziłem dokładnie grupy, ale pewnie wszyscy wiedzą o feralnych
    dyskach seagate, w których błedny firmware przy odrobinie pecha doprowadzał
    przy starcie do znikniecia napędu=bios przestaje wykrywać dysk.
    Znalazłem firmę:
    http://www.datalab.pl/
    http://www.recovery.pl/darmowe-odzyskiwanie-danych.h
    tml

    Obie firmy ratują te dyski= naprawiaja mikrokod i dysk (DANE!!!) wraca do
    życia. Może ktoś się wypowiedzieć o tych firmach ? Szukałem kontaktu do
    seagate, ale Polska dla tej firmy ni istnieje. Może jednak aż tak się
    SEAGATE nie ukrywa, a tylko tylko ja źle szukałem ?

  • 2. Data: 2009-11-05 23:32:06
    Temat: Re: seagate z wadliwej serii
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 23:16:39 +0100, Marek napisał(a):

    > Nie sledziłem dokładnie grupy, ale pewnie wszyscy wiedzą o feralnych
    > dyskach seagate, w których błedny firmware przy odrobinie pecha doprowadzał
    > przy starcie do znikniecia napędu=bios przestaje wykrywać dysk.
    (...)
    > Szukałem kontaktu do
    > seagate, ale Polska dla tej firmy ni istnieje. Może jednak aż tak się
    > SEAGATE nie ukrywa, a tylko tylko ja źle szukałem ?

    Tu masz trochę na ten temat:
    http://tiny.pl/hxm99

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-11-10 20:18:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doprowadzał
    > przy starcie do znikniecia napędu=bios przestaje wykrywać dysk.

    Na elektrodzie był opis jak podłączyć dysk w trybie terminalowym i samemu
    naprawić.
    http://www.hddrecovery.pl/forum/viewtopic.php?t=24