  • 1. Data: 2009-04-04 08:25:48
    Temat: Usterki w telefonie Nokia E51
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Posiadam telefon Nokia E51 zakupiony w "promocji" w salonie PlusGSM.
    Już raz był reklamowany z powodu przetarć lakieru na obudowie (po trzech
    miesiącach od zakupu) i trzeszczących przycisków bocznych. Wymieniono
    obudowę i przez miesiąc było wszystko dobrze a teraz znów zaczynają
    trzeszczeć. Głównie przycisk obok okienka interfejsu IRDA. Myślę, że podczas
    noszenia w kieszeni aparat podlega zginaniu i po pewnym czasie elementy
    obudowy się obluzowują i dlatego trzeszczy. Dodatkowo w te ostatnio piękne
    słoneczne dni zauważyłem, że pod szybkę dostały się zanieczyszczenia.
    Czy ktoś z Was ma taki telefon i takie objawy?
    Czy da się samemu zdjąć obudowę (jeśli tak to w jaki sposób)?
    Czy telefon podlega pod jakąś normę związaną z uszkodzonymi pikselami (mam
    jeden biały i dwa niebieskie :-])?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2009-04-04 10:33:46
    Temat: Re: Usterki w telefonie Nokia E51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy da się samemu zdjąć obudowę (jeśli tak to w jaki sposób)?
    > Czy telefon podlega pod jakąś normę związaną z uszkodzonymi pikselami (mam

    To nie od noszenia. Ja noszę w porządnej usztywnianej, skórzanej kaburze i
    występuje ta sama wada.
    To są po prostu szajsowate telefony i nic na to nie poradzisz.
    Jakość ich jest naprawdę do kitu choć sprawiają wrażenie masywnych.
    Wcześniej używałem E50 i po 2 latach użytkowania jest w lepszym stanie jak
    E51 po 2 miesiącach. Nawet przy mocnym zgniataniu nie słychać trzeszczenia.
    Prawdopodobnie powrócił bym do E50 gdyby nie jedna wada, która mnie
    denerwuje. Polega ona na zawieszaniu się telefonu co
    kilkanaście-kilkadziesiąt odebranych rozmów. Telefon wtedy sam przechodzi do
    trybu głośnomówiącego, którego w żadnen sposób nie można wyłaczyć, ani też
    nie można przerwać rozmowy, co powoduje czasami dość niezręczne sytuacje.

  • 3. Data: 2009-04-04 14:01:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jacek "Plumpi" napisal(a):

    > To są po prostu szajsowate telefony i nic na to nie poradzisz.
    > Jakość ich jest naprawdę do kitu choć sprawiają wrażenie masywnych.

    dziwne u mojej kobiety nic takiego nie występuje (telefon ma od
    wakacji). Tyle że - nie z promocji salonowej, a normalnie ze sklepu.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-04-04 19:34:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    Czeresniak pisze:
> [...]
    > Czy da się samemu zdjąć obudowę (jeśli tak to w jaki sposób)?
    > Czy telefon podlega pod jakąś normę związaną z uszkodzonymi pikselami

    od pazdziernika ub. roku uzywam e51 - nosze tylkow kieszenie (spodni,
    czasem marynarki, czasem koszuli (ale w przewadze w spodniach)
    Nie uzywam zadnego pokrowca, etc (jedynie folia na szybce).

    Telefon dalej wyglada jak nowy (jest caly czarny) - zero obtarc,
    wgniecen, trzeszczen , etc.

    Jak dla mnie telefon wytrzymaly - pare razy pieknym lobem zaliczyl
    posadzke (i to z plytek - wiec twardo) - i nic - wsio dziala tak jak
    powinno.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-04-04 19:35:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    Czeresniak pisze:
> [...]
    > Czy da się samemu zdjąć obudowę (jeśli tak to w jaki sposób)?
    > Czy telefon podlega pod jakąś normę związaną z uszkodzonymi pikselami

    od pazdziernika ub. roku uzywam e51 - nosze tylko w kieszeni spodni,

  • 6. Data: 2009-04-04 19:39:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 21:35:06 +0200, AL napisał(a):

    > Telefon dalej wyglada jak nowy (jest caly czarny) - zero obtarc,
    > wgniecen, trzeszczen , etc.

    Nokia od ładnych paru lat praktykuje niemiły zwyczaj cięcia kosztów podczas
    produkcji telefonów. Pierwsze serie są wykonane porządnie i z lepszych
    materiałów (zeby wyrobić dobrą opinię) a później daje się już dziadostwo
    maksymalne, byle zysk zmaksymalizować. Zwłaszcza, że cena sprzedaży też
    spada.
    Ładnych parę lat temu był dosyc klasyczny przypadek z Nokia 7650 -
    półtoraroczny egzemplarz miał luzy na prowadnicy wielokrotnie mniejsze niż
    świeżo wyjęty z pudełka, jakość plastiku też była wyraźnie inna. To samo
    jest z innymi modelami.
    Na przestrzeni lat jedyne co się zmieniło to to, że nawet nowo wychodzące
    modele nie maja najlepszej jakości. Ostatnio porysowałem szybkę paznokciem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-04-05 18:43:17
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Mamy z żoną E51 ponad rok i obie sa w super stanie

  • 8. Data: 2009-04-07 20:58:32
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mamy z żoną E51 ponad rok i obie sa w super stanie

    Masz na mysli zone i komorke , czy komorke i komorke ? : ))

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "