  • 1. Data: 2009-07-27 17:59:20
    Temat: [Plus] z abonamentu do mixplusa
    Od: grzes24sl <g...@g...com>

    Witam

    Ktoś może wie czy jest możliwa migracja z abonamentu do mix plus/
    simplus?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-07-27 21:54:20
    Temat: Re: [Plus] z abonamentu do mixplusa
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    >Witam
    >Ktoś może wie czy jest możliwa migracja z abonamentu do mix plus/
    simplus?
    >Grzegorz

    Jest.. płacisz karę umowną i przechodzisz gdzie chcesz :) Ew. jak kończy ci
    się umowa, to dzień po skończeniu umowy jak włączysz telefon będziesz w
    simplusie.

  • 3. Data: 2009-07-28 06:38:56
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > się umowa, to dzień po skończeniu umowy jak włączysz telefon będziesz w

    W sumie to piszesz prawdę, która może być źle zrozumiana ;) Jakieś 90%
    społeczeństwa w tym przypadku rozumie pojęcie umowy jako okres
    promocyjny. PO zakończeniu tego okresu (najczęściej 24 mcy) umowa
    przecież dalej obowiązuje a żeby było tak jak piszesz to trzeba ją
    wypowiedzieć i zażądać przeniesienia do simplusa lub podpisać kolejny
    aneks/umowę o świadczenie usług w ramach mixa ;)

  • 4. Data: 2009-07-28 08:34:29
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > przeniesienia do simplusa lub podpisać kolejny aneks/umowę o świadczenie

    No faktycznie zapomniałem dopisać że trzeba samemu pilnować i wypowiedzieć
    umowę min. 30 dni przed "końcem". Ale nie trzeba nic żądać później.. po
    wypowiedzeniu dostaje się pocztą potwierdzenie i ofertę nową, oraz
    informacje że aby zachować swój numer w simplusie wystarczy włączyć
    następnego dnia tel, i w ciągu 30 dni zasilić kartę.

  • 5. Data: 2009-07-28 15:32:10
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > informacje że aby zachować swój numer w simplusie wystarczy włączyć
    > następnego dnia tel, i w ciągu 30 dni zasilić kartę.

    a tego to nie wiem, sadzac z roznych tresci tu wyplywajacych jest
    roznie. a zażądać nic nie zaszkodzi ;)