  • 1. Data: 2009-07-27 20:13:53
    Temat: Nokia E51 - nowy soft (400.34.011)
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witojcie

    Tak jak w temacie. Wlasnie sie zainstalowal...Zmian jak na razie nie widac
    powaznych, a zreszta tych mniej tez nie :)

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2009-07-27 22:15:11
    Temat: Re: Nokia E51 - nowy soft (400.34.011)
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    lepsza obsługa BT, ja mialem zdecydowane problemy na sofcie 300. no i
    pozbyłem sie tego głupiego napisu orange na starcie.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2009-07-27 22:42:08
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    SYNEK wrote:
    > Witojcie
    >
    > Tak jak w temacie. Wlasnie sie zainstalowal...Zmian jak na razie nie widac
    > powaznych, a zreszta tych mniej tez nie :)

    Powiedzcie lamerowi w punkach, jak bezpiecznie zrobic update i nie
    stracic danych? Mam e51, kabelek usb, laptopa i nokia pc siute :)

  • 4. Data: 2009-07-28 05:34:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikimokorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h4lah6$shb$...@n...onet.pl...
    > Powiedzcie lamerowi w punkach, jak bezpiecznie zrobic update i nie stracic
    > danych? Mam e51, kabelek usb, laptopa i nokia pc siute :)

    W NSU wszystko jest ładnie opisane.

  • 5. Data: 2009-07-28 07:46:12
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "hikimokorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:h4lah6$shb$...@n...onet.pl...
    >
    > W NSU wszystko jest ładnie opisane.

    Co to jest NSU? :)

    Nokia S... U...?

  • 6. Data: 2009-07-28 08:01:35
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    hikimokorisan pisze:

    > Co to jest NSU? :)

    Niezależne Stowarzyszenie Umoczymordów

    Nokia PC Suite
    Tam masz taką ikonkę z sejfem (Kopia zapasowa danych..), naciśnij i
    dalej będziesz prowadzony do celu, wcześniej podłącz telefon.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-07-28 08:25:57
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Piotr M wrote:

    > Niezależne Stowarzyszenie Umoczymordów
    >
    > Nokia PC Suite
    > Tam masz taką ikonkę z sejfem (Kopia zapasowa danych..), naciśnij i
    > dalej będziesz prowadzony do celu, wcześniej podłącz telefon.

    Nie no backup um iem zrobic.

    Ale jak zrobic upgrade firmwaru? :)

  • 8. Data: 2009-07-28 08:38:28
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Po co sie bierzesz za apdejt softu? Skoro nie wiesz nawet jak się za to
    zabrać oficjalnymi narzędziami, to ze zmiany softu różnicy także pewnie nie
    zauważysz. O co chodzi, o szpan?
    "
    - Tyy Ziutek, mam najnofszy sowt. Fazaa, co?
    "

    --
    Pzdr., Wycior

  • 9. Data: 2009-07-28 09:54:33
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    hikimokorisan pisze:

    > Ale jak zrobic upgrade firmwaru? :)

    To jak już masz backup za sobą to ze spokojną głową robisz aktualizacje
    firmware, instalujesz Nokia Software Updater i postępujesz wg wskazówek:
    http://www.nokia.pl/pomoc-i-programy/oprogramowanie/
    aktualizacja-oprogramowania/pobierz
    prościzna, tylko pamiętaj żebyś miał baterie naładowaną jako (do połowy
    wystarczy) tako żeby Ci w międzyczasie nie narobiła kłopotów.

  • 10. Data: 2009-07-28 20:38:52
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Piotr M wrote:

> [...]
    > prościzna, tylko pamiętaj żebyś miał baterie naładowaną jako (do połowy
    > wystarczy) tako żeby Ci w międzyczasie nie narobiła kłopotów.

    A potem przywrqacam dane z backupu?

    Po updejcie, jak sie skonczy?

    I wszystko ma grac?