  • 11. Data: 2017-10-21 12:02:43
    Temat: Re: Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-10-20 o 20:42, Dominik Ałaszewski pisze:
    > epsza stawki w abonamencie" oznaczają
    > po prostu "udało mi się korzystnie kupić telefon
    > na raty"

    Dokładnie tak, nikt A2 Mobile z abonamentem 9,90zł za no-limit nie
    przebił na rynku.A jak ktoś chce kupić telefon- to niech kupuje na
    wolnym rynku na 2-4 lata. Wyjdzie o wiele taniej niż w jakimkolwiek
    abonamencie.

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2017-10-21 15:50:14
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 20 Oct 2017 00:37:26 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >Ten, kto ma trochę oleju w głowie i chce mieć tanio?

    Tanio? To chyba mamy inne pojęcie słowa "tanio"

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2017-10-24 02:24:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-21 o 10:04, ToMasz pisze:
    > przypomnę. babcia 90 lat, wzięła telefon dla wnuczki w jakimś
    > absurdalnie drogim abo. spłaciła, teraz jej zaproponowali abo za 30 na
    > dwa lata. dzwoni jakieś 60 minut, reszta odbiera. Między 30zł/mc a
    > 10zł/.mc w ciągu 24 miesięcy jest 480zł różnicy. Jej się taka
    > oszczędność bardzo przyda.

    Przede wszystkim nie ma sensu brać abonamentu z umową na 2 lata.
    W dzisiejszych czasach tylko prepaid ma sens.

  • 14. Data: 2017-10-24 16:08:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Przede wszystkim nie ma sensu brać abonamentu z umową na 2 lata.
    >W dzisiejszych czasach tylko prepaid ma sens.

    IMO - czasy takie, ze i te prepaidy tak bardzo nie spadna w 2 lata, bo
    juz nie bardzo jest z czego, wiec duzo sie na tym abonamencie nie
    straci.

    Tylko to zalezy od potrzeb - wypasiony prepaid swoje kosztuje, a abo
    za 10zl jak dla babci nie ma ... z wyjatkiem nju :-)

    J.