  • 11. Data: 2009-05-13 19:35:05
    Temat: Re: PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > przeciez w paszporcie nie ma adresu zamieszkania moze temu nie chcieli z
    > Toba gadac ?

    Mozliwe, ale... Aktywacja była kupowana na spolke z o.o. ktora sama w sobie
    jest podmiotem prawnym. Ja jestem tylko jej przedstawicielem, wiec po co im
    moj adres zamieszkania?
    I jeszcze jedna kwestia, wyobrazmy sobie ze prezesem spolki jest np.
    niemiec. I co? Nie kupi na spolke telefonu w polkomtelu. Paranoja

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 12. Data: 2009-05-13 19:35:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    art_noise wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:guf6tc$sl8$1@news.onet.pl...

    > No nie wyglupiaj sie. Paszport potwierdza tożsamość na calym swiecie, DO
    > tylko w Polsce to raz. Paszport mam RP wiec wedlug ciebie nie potwierdza ze
    > jestem obywatelem RP ?
    > Widzisz wlasnie dlatego wyslalem skarge do Rzecznika, by wiecej ludzi bylo
    > swiadomych, bo widze ze na razie z tym kiepsko.

    Twoje wyobrażenie jest tylko wyobrażeniem. Paszport pozwala na
    przekraczanie granicy. D.O. służy do innych celów, m.in. poświadczania
    tożsamości.

    M.

  • 13. Data: 2009-05-13 19:37:31
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > Twoje wyobrażenie jest tylko wyobrażeniem. Paszport pozwala na
    > przekraczanie granicy. D.O. służy do innych celów, m.in. poświadczania
    > tożsamości.

    DO rowniez sluzy do przekraczania granicy krajow UE.

    Pierszy link z brzegu, reszte pogoogluj:
    http://www.toparh.com.pl/index.php/katalogi-dokument
    y-potwierdzajace-tozsamosc-rp.html

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 14. Data: 2009-05-13 19:42:00
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    To się wyprowadź do innego państwa, po cholerę tu siedzisz skoro nie
    podobają Ci się polskie podstawowe przepisy?
    W innym państwie nikt nie będzie zmuszał cię do posiadania polskiego DO.

    ----------------
    Po co kolego ta zgryzliwosc? Mnie sie prawo polskie podoba bardzo.
    W prawie polskim paszport jest dowodem tozsamosci. I wymagam w tym momencie
    poszanowania prawa polskiego przez firme polkomtel s.a.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 15. Data: 2009-05-13 19:43:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > A jakieś podstawy prawne do takiego stwierdzenia? Jeżeli nic się od
    > dwóch tygodni nie zmieniło, to jedynie dowód osobisty potwierdza
    > tożsamość i obywatelstwo.

    "Dokument paszportowy (...) poświadcza obywatelstwo polskie, a także
    tożsamość osoby w nim wskazanej w zakresie danych, jakie ten dokument
    zawiera."

    Czego tu brakuje?

    I co to w ogóle jest "tożsamość w zakresie", takie sformułowanie
    wydaje się wewnętrznie sprzeczne, osoba X nie może być częściowo
    tożsama z osobą Y.

    MJ

  • 16. Data: 2009-05-13 19:45:23
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > Życze zdrowia przy wykłócaniu się.
    > Prościej chyba będzie ten dowód wyrobić, bo niepoważnie ta cała firma
    > wygląda, jeżeli tam ludzie bez dokumentów pracują.

    Dowod mam w domu wiec nie musze wyrabiac. Dokumentem ktorym sie legitymuje
    jest paszport.
    Jakos nie bylo dotychczas klopotu z paszportem w takich instytucjach jak:
    - notariusz
    - sad gospodarczy
    - banki
    - urzad skarbowy i statystyczny

    a w polkomtelu jest

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 17. Data: 2009-05-13 19:58:28
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > I co to w ogóle jest "tożsamość w zakresie", takie sformułowanie
    > wydaje się wewnętrznie sprzeczne, osoba X nie może być częściowo
    > tożsama z osobą Y.

    Tez wlasnie sie nad tym zastanawialem i chyba chodzi o to ze nie ma w
    paszporcie adresu zameldowania czy np nip-u. Czyli potwierdza moje imie,
    nazwisko, date urodzenia, pesel itp.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 18. Data: 2009-05-13 20:12:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > "Dokument paszportowy (...) poświadcza obywatelstwo polskie, a także
    > tożsamość osoby w nim wskazanej w zakresie danych, jakie ten dokument
    > zawiera."
    >
    > Czego tu brakuje?

    Kajam się i uroczyście przepraszam wątkotwórcę :-) Popieprzyło mi się z
    prawem jazdy.

    > I co to w ogóle jest "tożsamość w zakresie", takie sformułowanie
    > wydaje się wewnętrznie sprzeczne, osoba X nie może być częściowo
    > tożsama z osobą Y.

    Wiesz, kto stanowi prawo? ;-) Komuś popieprzyła się tożsamość z danymi
    osobowymi. W paszporcie nie ma chociażby adresu (zamieszkania,
    zameldowania, cokolwiek)

    M.

  • 19. Data: 2009-05-13 20:29:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 21:35:06 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Twoje wyobrażenie jest tylko wyobrażeniem. Paszport pozwala na
    > przekraczanie granicy. D.O. służy do innych celów, m.in. poświadczania
    > tożsamości.

    Art. 4 ustawy paszportowej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 20. Data: 2009-05-13 20:31:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Wiesz, kto stanowi prawo? ;-)

    Wiem. Na pms właśnie wykryliśmy, że na terenie zabudowanym za znakiem
    "60" wszyscy mogą jechać 60 km/h, a za znakiem "70" pojazdy ogólnie
    rzecz biorąc "lekkie" mogą jechać 70 km/h, a reszta (ciężarówki,
    autobusy, takie tam) mogą jechać (w dzień)... 50 km/h.

    MJ