  • 1. Data: 2015-02-12 03:00:09
    Temat: Płyta mini CDR jak wolno nagrać
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Mam aparat foto cyfrowy Mavica CD300. Zdjęcia zapisuje na płytkach
    CDR8cm z wolną prędkością 4,8,16. Problem jest w tym że jak wypróbowano
    aparat płyt o szybszym zapisie powyżej 16x jeszcze nie produkowano a
    teraz jest odwrotnie i nie mogę nic zapisać, ponieważ
    aparat nie rozpoznaje tak szybkich płyt. To samo dotyczy płyt CDRW. Czy
    jest z tego jakieś wyjście? Pozdrawiam wszystkich.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-02-12 06:12:20
    Temat: Re: Płyta mini CDR jak wolno nagrać
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2015-02-12 03:00, Jan Kowalski pisze:
> [...]
    > aparat nie rozpoznaje tak szybkich płyt. To samo dotyczy płyt CDRW. Czy
    > jest z tego jakieś wyjście? Pozdrawiam wszystkich.

    Tak, kupić jakiś współczesny aparat. Serio chce Ci się jeszcze cudować z
    tymi płytami?

    --
    marcin

  • 3. Data: 2015-02-12 17:31:00
    Od: gowit <w...@g...com>

    Muzeum Techniki się ucieszy :-)

  • 4. Data: 2015-02-12 18:31:00
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 12.02.2015 03:00, Jan Kowalski wrote:
> [...]
    > aparat nie rozpoznaje tak szybkich płyt. To samo dotyczy płyt CDRW. Czy
    > jest z tego jakieś wyjście? Pozdrawiam wszystkich.

    Trzeba było pozostać przy starszym modelu na dyskietki, te są wciąż
    dostępne. Tak to jest, jak ktoś się rzuca na nowinki techniczne.
    --
    Nieważne, czy kot jest biały, czy czarny.
    Ważne, żeby znosił jajka.

  • 5. Data: 2015-02-12 20:35:44
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2015-02-12 18:31, trolling tone pisze:

    > Trzeba było pozostać przy starszym modelu na dyskietki, te są wciąż
    > dostępne. Tak to jest, jak ktoś się rzuca na nowinki techniczne.

    :D Dobre

    --
    marcin

  • 6. Data: 2015-02-12 22:04:58
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2015-02-12 o 20:35, mt pisze:

    > :D Dobre

    Ja mam jeszcze taki w pracy
    i zostawiłem jeden komputer i jedną dyskietkę
    do robienia fotek do przepustek dla nowych pracowników.
    Działa :)

    JD

  • 7. Data: 2015-02-14 23:12:54
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-02-12 o 03:00, Jan Kowalski pisze:
> [...]
    > aparat nie rozpoznaje tak szybkich płyt. To samo dotyczy płyt CDRW. Czy
    > jest z tego jakieś wyjście? Pozdrawiam wszystkich.

    Model z 2001 roku z matrycą 2 M pixeli..
    może faktycznie zainwestować w coś współczesnego gdzie lepsza "komórka"
    wykona lepsze zdjęcie :)