  • 131. Data: 2010-03-08 17:07:14
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MKi" <e...@t...op.pl> wrote in message
    news:hn3873$3gn$1@news.onet.pl...

    > No chyba żartujesz...
    > U mnie przegląd sprowadza się do pytania serwisanta
    > "Wszystko w porządku?", wydrukowaniu raportu przeglądowego
    > i wpisaniu adnotacji o przeglądzie do książki kasy.
    > Raz sprawdził mechanikę przesuwu papieru.

    No zawsze możesz nakablować na niego że nie sprawdził
    zabezpieczeń kasy a Ty nie jesteś pewny czy nie ma w niej
    jakichś nielegalnych modyfikacji i chcesz kontroli aby się
    upewnić czy dajesz 100% należnego fiskusowi :-)))

    > A jak się dowiedziałem, ile kosztuje wymiana zapełnionej
    > pamięci fiskalnej (w mojej jest bodajże pamięć na 5000
    > raportów dobowych)... to dopiero jest biznes, kilkaset
    > razy drożej niż koszt fizycznej kostki... ale jak się
    > pamięć zapełni, to inną alternatywą jest zakup nowej
    > kasy.

    5000 dób to mi wychodzi jakieś 15 lat pracy firmy...
    Czy to jakaś tragedia?

  • 132. Data: 2010-03-08 21:59:20
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-08 18:07, Pszemol pisze:

    > 5000 dób to mi wychodzi jakieś 15 lat pracy firmy...
    > Czy to jakaś tragedia?

    Zapewne jest jakiś głęboki sens inwestowania w moduł do 15 letniej kasy
    kwoty równej połowie wartości nowej kasy :)

    MD

  • 133. Data: 2010-03-08 22:26:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zapewne jest jakiś głęboki sens inwestowania w moduł do 15 letniej
    > kasy kwoty równej połowie wartości nowej kasy :)

    Mógł się ktoś zżyć z powycieranymi klawiszami na klawiaturze
    albo bardzo polubić nowy pożółkły kolor dawniej białej obudowy? ;-)