  • 1. Data: 2010-08-16 10:20:08
    Temat: Podłaczenie do TV, odbiornika SAT i Magnetowidu poprzez złącza EURO
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mam takie pytanie.
    Jak dobrze połączyć poprzez złącza SCART (EURO) odbiornik SAT, TV i
    Magnetowid (wiem że rzecz stara, ale działa).
    Teraz mam połączone tak, ze do TV podłączony jest Magnetowid i w nim
    mam jeszcze jedno wolen złącze EURO i do niego podłączyłem odbiornik
    TV.
    Ma to swoe wady i zalety. Zaleta,moge nagrywać programy z SAT, a wada,
    że podczas oglądania SAT musi być właczony magnetowid co nie zawsze
    jest potrzebne.
    W TV mam jeszcze jedno złącze EURO, a SAT ma też ich dwa oznaczone
    EXIT i TV. Teraz Magnetowid podłaczony jest do wyjścia EXIT bo jakimś
    cudem jak podłączę pod TV nie działa.

    Pomyślałem aby wykorzystać te dwa wolne złacza i podpiąć SAT
    bezpośrednio do TV, i tu własnie mam zagwozdkę.
    Czy dzięki temu nie stworzy mi się jakaś pętla zamknęta? i czegoś nie
    popsuję, bo do TV sygnał z SAT będzie szedł albo bezpośrednio, albo
    pośrednio przez Magnetowid.

  • 2. Data: 2010-08-16 14:43:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy dzięki temu nie stworzy mi się jakaś pętla zamknęta? i czegoś nie
    > popsuję, bo do TV sygnał z SAT będzie szedł albo bezpośrednio, albo

    Nic się nie popsuje, nie martw się tylko eksperymentuj jak Ci pasuje.