  • 1. Data: 2010-08-15 10:34:04
    Temat: dopasowanie sygnałow wg RS232 a TTl
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    szukam jakiegoś bardzo prostego schematu zamiast MAX 232 . Chodzi mi o
    dopasowanie sygnału wychodzącego z palmtopa RS232 a TTl 0-5 V . najlepiej na
    jednej kości md .
    Marek S

  • 2. Data: 2010-08-15 11:08:31
    Temat: Re: dopasowanie sygnałow wg RS232 a TTl
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    nie zabijać!!!
    znalazłem na 2 tranzystorach ale nie lepiej na jednej kości ?
    cos jak najprostszego .

  • 3. Data: 2010-08-15 11:15:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 13:08:31 +0200, Marek S wrote:
    >nie zabijać!!!
    >znalazłem na 2 tranzystorach ale nie lepiej na jednej kości ?
    >cos jak najprostszego .

    Sprawa jest taka z dobrze i prosto robi to wlasnie max232

    J.

  • 4. Data: 2010-08-15 15:50:51
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > szukam jakiegoś bardzo prostego schematu zamiast MAX 232 . Chodzi mi o
    > dopasowanie sygnału wychodzącego z palmtopa RS232 a TTl 0-5 V . najlepiej
    MAX232A w wersji smd - nie trzeba będzie elektrolitów - mniejsze
    kondensatory.

    K.

  • 5. Data: 2010-08-15 16:19:00
    Temat: Re: dopasowanie sygna?ow wg RS232 a TTl
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Marek S <s...@o...pl> wrote:
    > szukam jakiego? bardzo prostego schematu zamiast MAX 232 . Chodzi mi o
    > dopasowanie sygna?u wychodz?cego z palmtopa RS232 a TTl 0-5 V . najlepiej na
    > jednej ko?ci md .
    > Marek S

    Najprościej to ja to robię na jednym tranzystorze realizującym negator.

    Próg decyzyjny RS232 jest na poziomie 3V, więc 5V bangla.
    Jeszcze się nie zdazryło, że nie śmigało.

    --
    Patryk

  • 6. Data: 2010-08-15 17:57:14
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-15 17:50, Krzysztof pisze:
    > Użytkownik "Marek S"<s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > MAX232A w wersji smd - nie trzeba będzie elektrolitów - mniejsze
    > kondensatory.

    Jeśli w smd to lepiej MAX3221 - chodzi na wyższych prędkościach.

    MD