  • 1. Data: 2009-05-12 09:43:20
    Temat: Podłączenie drukarki poprzez USB do routera
    Od: "Piotr C." <f...@g...com>

    Witam

    Mam typowy router z przełącznikiem na 4 kompy. Nie posiada on wyjśćia USB.
    Chciałbym podłączyć drukarkę do routera, żeby była dostępna dla wszystkich
    bez odpalania kompa. Jest jakaś możliwość poza wymianą routera aby tak
    zrobić? Jakiś adapter RJ45 via USB?

  • 2. Data: 2009-05-12 09:50:57
    Temat: Re: Podłączenie drukarki poprzez USB do routera
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Piotr C." <f...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Chciałbym podłączyć drukarkę do routera, żeby była dostępna dla wszystkich
    > bez odpalania kompa. Jest jakaś możliwość poza wymianą routera aby tak

    Printserver:
    http://allegro.pl/search.php?string=printserver&orde
    r=p&change_view=1

    ANDY