  • 1. Data: 2009-05-11 17:46:38
    Temat: dysk zewnetrzny - serwer plikow
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    Witam
    chce do domu kupic dysk zewnetrzny podpinany bezposrednio do sieci przez
    RJ45, wazne aby mogl robic jako serwer ftp na zewnatrz a do tego w domu
    robil jako serwer plikow, czyli magazyn, wazne aby mogl go postawic na
    strychu i do neigo nie dochodzic, obsluga przez www, i moze jakas funkcja
    zarzadzania energia, tj jak nie uzywany zeby usypial! nei wiem czy jasno sie
    wyrazilem, a teraz moje pytanie moze ktos cos polecic, z wlasnego
    doswiadczenia, za rozsadne pieniadze!

    dzieki za sugestie

  • 2. Data: 2009-05-11 18:37:32
    Temat: Re: dysk zewnetrzny - serwer plikow
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 5/11/2009 7:46 PM, Użytkownik Kedarby napisał:
> [...]
    > zarzadzania energia, tj jak nie uzywany zeby usypial! nei wiem czy jasno sie
    > wyrazilem, a teraz moje pytanie moze ktos cos polecic, z wlasnego

    Argosy HD-354N
    http://tiny.pl/z8k2

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 3. Data: 2009-05-11 18:38:58
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kedarby" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarzadzania energia, tj jak nie uzywany zeby usypial! nei wiem czy jasno
    > sie wyrazilem, a teraz moje pytanie moze ktos cos polecic, z wlasnego

    Jeśli 500 zł to rozsądne pienieądze, to Raidsonic Icy Box-NAS4220-B sprawia
    korzystne wrażenie.

  • 4. Data: 2009-05-11 18:43:57
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > zarzadzania energia, tj jak nie uzywany zeby usypial! nei wiem czy jasno
    > sie wyrazilem, a teraz moje pytanie moze ktos cos polecic, z wlasnego

    tylko wiesz że transfery będą nieciekawe

  • 5. Data: 2009-05-11 19:37:47
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    aha dobrzebybylo zeby chodzil na dwoch dyskach gdyz chce raidem ustawic zeby
    mirror sie robil jednego, b tam beda dosc wazne dane!

  • 6. Data: 2009-05-11 19:45:48
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 5/11/2009 9:37 PM, Użytkownik Kedarby napisał:
    > aha dobrzebybylo zeby chodzil na dwoch dyskach gdyz chce raidem ustawic zeby
    > mirror sie robil jednego, b tam beda dosc wazne dane!

    Netgear ReadyNAS duo

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 7. Data: 2009-05-11 20:02:31
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    a cos takiego QNAP TS-209 II 2 bay NAS

    moze jakies opinie albo podobny sprzet za mniejsze pieniadze

  • 8. Data: 2009-05-11 20:38:47
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dziobu" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Netgear ReadyNAS duo

    Netgear to dobra marka, ale droga. To samo zrobi raidsonic, o którym
    pisałem.

  • 9. Data: 2009-05-11 20:43:02
    Od: Padre <P...@n...net>

    Kedarby pisze:
    > aha dobrzebybylo zeby chodzil na dwoch dyskach gdyz chce raidem ustawic zeby
    > mirror sie robil jednego, b tam beda dosc wazne dane!

    No i znów wraca temat raid :)
    Mirror czy też lepiej raid5 robi sie w celu utrzymania ciągłości pracy w
    systemach hot swap a nie bezpieczeństwa danych, ważne dane zabezpiecza
    sie backupem.

    Jak zauważysz awarię kontrolera to na obu dyskach może już być lustrzany
    śmietnik.

  • 10. Data: 2009-05-12 05:16:07
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 11 May 2009 22:38:47 +0200, MC napisał(a):

    > Użytkownik "dziobu" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Netgear to dobra marka, ale droga. To samo zrobi raidsonic, o którym
    > pisałem.

    Nie można powiedzieć, żeby powalał na nogi osiągami, "Gigabit" jest
    chyba tylko w nazwie. No i gdzie jest obsługa NTFS? Dyskwalifikacja.
    NetGear wygląda pod każdym względem zdecydowanie lepiej.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/