  • 11. Data: 2024-02-06 10:14:21
    Temat: Re: Podręcznika zasad ruchu drogowego - szukam
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > Sądzę że są...ale nie mam "okresu" - jestem facetem :) Trzeba
    > poszukać...ale to bez sęsu. Najlepiej uczyć się tego, co obowiązuje bez
    > porównań, bo to rozprasza. Nie wnikam już, co obecnie trzeba
    > wiedzieć...bo to utopia a zarazem psychotechnika/socjotechnika
    > skierowana dla najbardziej "topornych". Czasem sam mam problemy, żeby
    > zrozumieć "intencję" obecnych nauk i rozwiązań. Nie to, że ich nie
    > rozumiem. Uważam, że są coraz bardziej prymitywne...ale wymagane :)

    Po naszej wcześniejszej dyskusji, sprzed kilku miesięcy,
    myślałam, że reprezentujesz wyższy poziom. Cóż, rozczarowanie,
    bo okazałeś się typowym "dnem". I nie chodzi nawet o treść,
    a o formę. Popisujesz się? Przed kim, przed takimi jak Ty?
    Nie oczekuję odpowiedzi.

    Ewa

  • 12. Data: 2024-02-06 10:28:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.02.2024 o 10:14, Ewa pisze:

> [...]
    > bo okazałeś się typowym "dnem". I nie chodzi nawet o treść,
    > a o formę. Popisujesz się? Przed kim, przed takimi jak Ty?

    Nie rozróżniasz żartu od żartu. Samo napisanie przez Ciebie "okres" nie
    zawiera żadnej daty, do której mógłbym się odnieść, stąd żart. Nie mam
    szklanej kuli, która słowo "okres" określa np: ostatnie 2 miesiące czy
    rok. Po prostu, jak dla mnie, źle zadałaś to pytanie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>