  • 1. Data: 2014-12-14 01:24:55
    Temat: Głośny zasilacz
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam zasilacz Seasonic M12II-620 EVO 620W 80+, komputer głośno szumi mimo
    zamkniętej obudowy, głośniejszy niż stary bez obudowy. Prawdopodobnie to
    zasilacz, jest skierowany do dołu, jest mała przerwa do podłogi, może
    powinien byc skierowany do góry?

  • 2. Data: 2014-12-14 09:50:34
    Temat: Re: Głośny zasilacz
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-14 o 01:24, Borneq pisze:
> [...]
    > zamkniętej obudowy, głośniejszy niż stary bez obudowy. Prawdopodobnie to
    > zasilacz, jest skierowany do dołu, jest mała przerwa do podłogi, może

    Ten Seasonic jest na ponad 600W, czy wyje tak, jakby ciągnął te 600 wat?
    Czy nie da się jakoś uregulować?

  • 3. Data: 2014-12-14 11:25:22
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-12-14 09:50, Borneq pisze:

    > Ten Seasonic jest na ponad 600W, czy wyje tak, jakby ciągnął te 600 wat?
    > Czy nie da się jakoś uregulować?

    podaj typ obudowy, zdjęcie jak to jest umieszczone, konfig

    miałem seasonika 500w i to był jeden z najcichszych PSU

  • 4. Data: 2014-12-14 11:44:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-14 o 11:25, fifak pisze:
    > podaj typ obudowy, zdjęcie jak to jest umieszczone, konfig
    > miałem seasonika 500w i to był jeden z najcichszych PSU

    Obudowa też miała być dobra i cicha Fractal Design Define R4 Arctic
    White ATX.
    Obudowa ma małe nóżki a zasilacz Seasonic M12II-620 EVO 620W 80+
    umieszczony jest wentylatorem do dołu.
    Potem zamieszczę zdjęcia

  • 5. Data: 2014-12-14 12:35:36
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > zamkniętej obudowy, głośniejszy niż stary bez obudowy. Prawdopodobnie to
    > zasilacz, jest skierowany do dołu, jest mała przerwa do podłogi, może
    > powinien byc skierowany do góry?

    To nie wiesz co Ci szumi?
    To "prawdopodobnie" zmien zasilacz.

  • 6. Data: 2014-12-14 12:37:27
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ten Seasonic jest na ponad 600W, czy wyje tak, jakby ciągnął te 600 wat?
    > Czy nie da się jakoś uregulować?

    Pewnie, ze da sie regulowac moc aktualnie pobierana przez zasilacz.

  • 7. Data: 2014-12-14 13:43:29
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-12-14 11:44, Borneq pisze:

> [...]
    > White ATX.
    > Obudowa ma małe nóżki a zasilacz Seasonic M12II-620 EVO 620W 80+

    wsadź wykałaczkę w wentylator zasilacza i zobaczysz czy reszta szumi i
    jak głośno

    tylko wykałaczkę a nie drut!:)

  • 8. Data: 2014-12-14 14:08:37
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-14 o 11:25, fifak pisze:
    > podaj typ obudowy, zdjęcie jak to jest umieszczone, konfig

    Zdjecia:
    http://i.imgur.com/mz9UJWv.jpg
    http://i.imgur.com/Pfm8RfM.jpg
    http://i.imgur.com/43JaC4B.jpg

  • 9. Data: 2014-12-14 15:39:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-14 o 14:08, Borneq pisze:

    > Zdjecia:
    > http://i.imgur.com/mz9UJWv.jpg
    > http://i.imgur.com/Pfm8RfM.jpg
    > http://i.imgur.com/43JaC4B.jpg

    Wstaw zasilacz wiatrakiem do góry, powinno pomóc.

  • 10. Data: 2014-12-14 15:54:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wstaw zasilacz wiatrakiem do góry, powinno pomóc.

    Nie powinno się dać odwrócić zasilacza. Ma brać ciepłe powietrze z karty
    graficznej?