  • 1. Data: 2012-07-27 13:58:37
    Temat: Podwójna ciągła? Eeeee to nie dotyczy policji
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=o-VLuL3e1Xk

    Policjanci spieszący się na pogaduchy prywatne z kolegami z drugiego
    radiowozu wyprzedzają na podwójnej ciągłej. :)

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-27 14:44:31
    Temat: Re: Podwójna ciągła? Eeeee to nie dotyczy policji
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >radiowozu wyprzedzają na podwójnej ciągłej. :)

    Mie to wyglada na interwencję i mają prawo (jestm Strażnikiem Miejskim i mi
    też zdaża sie jechać na int.)

    Docent

  • 3. Data: 2012-07-27 14:51:52
    Temat: Re: Podw?jna ci?g?a? Eeeee to nie dotyczy policji
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-27 14:44, Docent Zylber pisze:

    > Mie to wyglada na interwencję i mają prawo (jestm Strażnikiem Miejskim i mi
    > też zdaża sie jechać na int.)

    Ale ja pojechałem za nimi i sprawdziłem, pojechali pogadać z kolegami
    przede mną o jakieś imprezce, rozmowa trwała 30s. I nie ważne na co to
    wygląda, podwójna ciągła to podwójna ciągła, nie mieli wyłącznych
    niebieskich sygnałów błyskowych i sygnału dźwiękowego.

    --
    anacron

  • 4. Data: 2012-07-27 15:00:06
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >przede mną o jakieś imprezce, rozmowa trwała 30s. I nie ważne na co to

    raczej informowali o rysopisie przestempcy - wyższa konieczność

    Docent

  • 5. Data: 2012-07-27 15:21:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.07.2012 08:51, anacron pisze:

> [...]
    > wygląda, podwójna ciągła to podwójna ciągła, nie mieli wyłącznych
    > niebieskich sygnałów błyskowych i sygnału dźwiękowego.

    Po pierwsze to rozmawiasz z kolina, ale moze to akurat twoj poziom. Po
    drugie naprawde musisz nie miec zycia skoro jezdzisz policjantami i
    podsluchujesz ich rozmowy.

  • 6. Data: 2012-07-27 15:27:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-27 15:21, neoniusz pisze:
    > Po pierwsze to rozmawiasz z kolina, ale moze to akurat twoj poziom. Po
    > drugie naprawde musisz nie miec zycia skoro jezdzisz policjantami i
    > podsluchujesz ich rozmowy.

    A jechali akurat w moją stronę, zatrzymałem się tylko, aby sprawdzić,
    jakaż to wyższa konieczność spowodowała tak rażące olewanie przepisów. :)

    --
    anacron