  • 1. Data: 2009-05-28 11:25:31
    Temat: Podwójne doładowanie TT
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Witam, otrzymałem info, że TT podwaja doładowania:
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/2xTT_
    Podwojne_maj_czerwiec_v4.pdf

    Akurat tak się składa, że szykuje mi się wysłanie niebawem pewna ilość
    premium SMS. Skoro w regulaminie nic nie jest napisane na ten temat, to
    można założyć, iż podwójne doładowanie dotyczy także premium SMS, czyli
    zwyczajnie zwiększa stan konta?

    Ewentualnie jakieś inne sposoby na wysłanie tych SMS-ów jakoś taniej? Np.
    widziałem reklamę Ery, że za starter 5 zł można dostać 50, ale to zapewne
    także przy kolejnych doładowaniach? Czy kupując nowy starter te dwie
    promocje mogłyby się połączyć?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-05-28 19:10:05
    Temat: Re: Podwójne doładowanie TT
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:rcnh2jdqfv3g$.yprb300eudvq$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > widziałem reklamę Ery, że za starter 5 zł można dostać 50, ale to zapewne
    > także przy kolejnych doładowaniach? Czy kupując nowy starter te dwie

    poszukaj na allegro jest masa osób które kupuje innym smsami
    dla przykładu:
    http://www.allegro.pl/item641360333.html
    http://www.allegro.pl/item648219053.html

    pewnie innych też by się sporo znalazło