  • 1. Data: 2009-05-28 10:48:52
    Temat: Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    Zamowilem na stronce GaduAir starter za 20zl. od razu zaplacilem przez
    mtransfer. Dostalem potwierdzenie wraz z numerem aktywacyjnym. Mija ponad
    tydzien i nadal nie otrzymalem startera poczta. W informacji znalazlem, ze
    wysylaja listem priorytetowym, wiec troche sie niepokoje dlaczego tak dlugo
    to trwa. Pisalem do BOK ale zero odpowiedzi. Czy ktos z was otrzymal
    zamowiony przez net starter Gadu i jak dlugo to trwalo?

  • 2. Data: 2009-05-28 11:14:05
    Temat: Re: Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał
    > to trwa. Pisalem do BOK ale zero odpowiedzi. Czy ktos z was otrzymal
    > zamowiony przez net starter Gadu i jak dlugo to trwalo?

    3 dni temu zamówiłem. Dziś sprawdzam "status zamówienia" i po podaniu nr
    zamówienia oraz kodu aktywacyjnego wyświetlany jest komunikat "Oczekiwanie
    na kod aktywacyjny startera".
    Jednym słowem: kupa.

    M.

  • 3. Data: 2009-05-28 12:28:44
    Od: "ekrzysiek" <e...@s...comspam>

    Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dlugo to trwa. Pisalem do BOK ale zero odpowiedzi. Czy ktos z was otrzymal
    > zamowiony przez net starter Gadu i jak dlugo to trwalo?

    zamówiony pierwszego dnia po południu, dostarczony w ciągu 48h DHL-em.

  • 4. Data: 2009-05-28 12:33:57
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Maciek" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > zamówienia oraz kodu aktywacyjnego wyświetlany jest komunikat "Oczekiwanie

    Mam ten sam komunikat a stertera nie ma....-;(

  • 5. Data: 2009-05-29 06:17:33
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > "Maciek" <m...@g...com> wrote in message

    > Mam ten sam komunikat a stertera nie ma....-;(

    To samo , zamówiony i zaplacony w sobotę, do dzisiaj nic.
    Wczoraj z BOK dostałem taką odpowiedź :
    "Starter jest przesyłany Pocztą Polską priorytetem do trzech dni.

    Pozdrawiam,

    Konsultant
    Mariusz Milewski
    Biuro Obsługi Klienta"

  • 6. Data: 2009-05-29 06:23:33
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    tl pisze:

    > Wczoraj z BOK dostałem taką odpowiedź :
    > "Starter jest przesyłany Pocztą Polską priorytetem do trzech dni.

    :) No to sobie policz, 3 dni + "nie_wiadomo_ile" dla Poczty bo
    priorytety sam wiesz jak chodzą.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-05-29 07:42:09
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    A mi dzis odpisali, ze czas oczekiwania jest 3 do 14 dni !!!!

  • 8. Data: 2009-05-29 07:55:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    >A mi dzis odpisali, ze czas oczekiwania jest 3 do 14 dni !!!!

    Produkcja znaczy świstak spóźnia się z zawijaniem w papierki :->>>

  • 9. Data: 2009-06-01 13:32:46
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    Dzisiaj otrzymalem starter zakupiony 21 maja....
    Po aktywacji wyglada, ze jest ok. Kupilem to do netu wylacznie i to
    okazjonalnego. I dziala calkiem dobrze. Tylko jedna rzecz dziwna. Na ulotce
    ze starterem otrzymalem , ze 10zl doladowuje na 30 dni, zas na ich stronie,
    ze 10 zl doladowuje na 3 miesiace....
    Ze starterem dostem tez bonus na net w ilosci 20MB....A czy ktos sie
    orientuje czy doladowania konta sie sumuja tak jak w Erze ?

  • 10. Data: 2009-06-01 16:11:32
    Od: W <a...@o...pl>

    Michal L wystukał, co następuje:

> [...]
    > ulotce ze starterem otrzymalem , ze 10zl doladowuje na 30 dni, zas na
    > ich stronie, ze 10 zl doladowuje na 3 miesiace....

    Powinieneś też otrzymać (ze starterem) informację, że aktualne ceny itp.
    znajudją się na stronie.