  • 1. Data: 2009-05-27 20:51:55
    Temat: Plus -zmiana regulaminu
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Mam w promocji 2 usługi:
    1. NC10 iPlus do lutego 2011
    2. Plus abonament -promocja do listopada 2009

    Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np. na
    simplusa albo play internet?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-27 21:10:58
    Temat: Re: Plus -zmiana regulaminu
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Adax pisze:

    > Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np....... play
    internet?

    Sprawdź najpierw zasięg Play'a żebyś później nie żałował jak się okaże,
    że kilometr za miastem cisza.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-05-27 21:12:37
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdź najpierw zasięg Play'a żebyś później nie żałował jak się okaże,
    > że kilometr za miastem cisza.

    Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu
    jest?

  • 4. Data: 2009-05-27 21:15:14
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Adax pisze:

    > Gdzieś czytałem, że Oni korzystają z przekaźników Plusa -jak to w końcu
    > jest?

    Z wyjątkiem internetu.
    Internet tylko na swoich przekaźnikach.

  • 5. Data: 2009-05-28 04:17:22
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Z wyjątkiem internetu.
    > Internet tylko na swoich przekaźnikach.

    Hmmm... nie mogę niegdzie znaleźć mapy zasięgu playa dla internetu...
    Jeśli wiecie gdzie to jest, to b. proszę o info.
    I jeszce jedno: Jaki operator w tej chwili daje najtańszą, z dużym
    obszarem pokrycia, wystarczającą usługę internetu mobilnego do łączenia
    się z www i pocztą?

  • 6. Data: 2009-05-28 06:23:50
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Adax pisze:
    > Hmmm... nie mogę niegdzie znaleźć mapy zasięgu playa dla internetu...
    > Jeśli wiecie gdzie to jest, to b. proszę o info.

    No to chyba wcale nie patrzyłeś. Wchodzisz na główną stronę Playa,
    klikasz ma "Internet" potem na "Mapa zasięgu" i już jesteś tam gdzie
    trzeba czyli na http://internet.playmobile.pl/maps/

    Leszek

  • 7. Data: 2009-05-28 08:45:37
    Od: w...@g...com

    On 27 Maj, 22:51, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 2. Plus abonament -promocja do listopada 2009
    >
    > Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np. na

    Zrezygnować możesz jak najbardziej. Modem Ci zostanie więc będziesz
    mógł włożyć tam SIM z internetem na kartę lub podpisać nową umowę na
    tańszy abonament bez sprzętu :) Pozdrawiam Daniel.

  • 8. Data: 2009-05-28 09:30:26
    Od: BOULI <w...@w...pl>

    Adax pisze:
> [...]
    > 2. Plus abonament -promocja do listopada 2009
    >
    > Czy w ramach zmainy regulaminu Plusa mogę zrezygnować i przejść np. na

    napisz rezygnacje..

    złoż

    poczekaj na pismo z oferta specjalnie dla Ciebie :)

  • 9. Data: 2009-05-28 10:43:16
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    BOULI pisze:

    > napisz rezygnacje..
    > złoż
    > poczekaj na pismo z oferta specjalnie dla Ciebie :)

    Nie tak szybko.
    Adax nie napisał czy został poinformowany o zmianie czy też zakłada, że
    regulamin zostanie zmieniony bo media tak piszę?

  • 10. Data: 2009-05-28 11:20:07
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Apropo tych zmian w regulaminie Plusa. Mam 3 numery, wszystkie
    zarejestrowane na moja firme. Kazdy z numerow byl brany w innym czasie (co
    roku jeden). Wszystkie wziete na promocji + jakis telefon za zlotowke. Czy
    moge wypowiedziec umowe na 2 numery i jeden sobie zostawic? Czy tez jak mam
    cos wziete na promocji i do tego na firme to ciezko tak bedzie zrobic.