  • 21. Data: 2017-04-02 17:33:39
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-04-2017 o 17:21, Endriu pisze:

    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/926c4bc19359d4da
    >
    > Znak w koronach drzew i nie widać go nadjeżdżając od Muzeum Narodowego
    > bo jest on skierowany w przeciwną stronę.

    Dziwne, na streetview (zdjęcia z maja 2014) znak jest dobrze widoczny,
    nie jest przekręcony i stoi po właściwej stronie ulicy.

    Czy stan aktualny różni się znacznie od tego z maja 2014?

    https://www.google.pl/maps/@50.0614462,19.9214946,3a
    ,70.9y,207.14h,79.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw31goi7Z-2
    rnn268eTxe5w!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

  • 22. Data: 2017-04-02 17:49:22
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Czy stan aktualny różni się znacznie od tego z maja 2014?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@50.0614462,19.9214946,3a
    ,70.9y,207.14h,79.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw31goi7Z-2
    rnn268eTxe5w!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    Dzięki że wrzuciłeś. Widać jaka fajna "krakowska" pułapka ze znakiem za drzewami.

    https://images84.fotosik.pl/477/e1b7378d15727658.jpg

    Endriu

  • 23. Data: 2017-04-02 17:58:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.04.2017 17:33, klaus wrote:

> [...]
    >
    > https://www.google.pl/maps/@50.0614462,19.9214946,3a
    ,70.9y,207.14h,79.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw31goi7Z-2

    Powinno być jak w UK:
    http://duo.irational.org/tunneling/host_street_tunne
    l_ST58567305/host_street_tunnel01.jpg

    dwie żółte linie wzdłuż ulicy i wiadomo, że stawać nie wolno. Nie trzeba
    się zastanawiać czy znak był czy nie.
    Ale po co!
    Moża po naszemu - wkurwiać ludzi na co dzień

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2017-04-02 18:03:30
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Teraz dzwig mają. Podnoszą do góry z najtrudniejszej lokalizacji.

    I dają radę z prawie 3t jednostką? Bez otarć karoserii i uszkodzeń podwozia?

    I.

  • 25. Data: 2017-04-02 18:08:37
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-04-02 o 17:33, klaus pisze:

    > Dziwne, na streetview (zdjęcia z maja 2014) znak jest dobrze widoczny,
    > nie jest przekręcony i stoi po właściwej stronie ulicy.
    >
    > Czy stan aktualny różni się znacznie od tego z maja 2014?

    Niczym się nie różni, tylko on przyjechał 'od tyłu', zaparkował po lewej
    i teraz rozpacza, że znaku od tyłu nie widać. Otóż od tyłu znak widoczny
    być nie musi. Jak się parkuje po lewej (co w ogóle jest u nas
    dopuszczalne wyjątkowo, a np. w USA zabronione), to się idzie kawałek do
    przodu, zobaczyć, czy po właściwej stronie nie ma znaku zakazu.

    Tym bardziej, że w rejonie ogólnego deficytu miejsc parkingowych widok
    pustego odcinka ulicy nie powinien wyzwalać reakcji 'ale fajnie, tyle
    miejsc', tylko 'miejscowi nie parkują, oj chyba to miejsce trefne,
    sprawdzę'.

    MJ

    MJ

  • 26. Data: 2017-04-02 18:18:18
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Moża po naszemu - wkurwiać ludzi na co dzień

    Wpierdzieliłem się w tą Oleandry dlatego, bo dzień wcześniej na al 3 maja
    służby na godzinę zblokowały mi samochód, bo konwojem Policyjnym
    zatarasowali na godzinę piłsudzkiego/focha/3 maja, bo odprowadzali jakiś
    kibiców (bodajże Lecha/Wisły) i nie szło wyjechać bo cąłe centrum było
    zblokowane. Mówię podjadę wyżej na Oleandry, to sobie później wyskoczę na
    Ingardena i jakoś się wydostanę w razie jakiejś akcji. No to się wydostałem.
    Wszystko przez remont płatnego parkingu przy muzeum, na którym zawsze sobie
    stajemy.

    Pozdrawiamy Kraków.

    Endriu

  • 27. Data: 2017-04-02 18:19:33
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > pustego odcinka ulicy nie powinien wyzwalać reakcji 'ale fajnie, tyle
    > miejsc', tylko 'miejscowi nie parkują, oj chyba to miejsce trefne,

    Właśnie, że nie było miejsc. Wszystko zawalone autami - to mnie uśpiło.

    Endriu

  • 28. Data: 2017-04-02 18:24:01
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > i teraz rozpacza,

    I nie rozpacza tylko dzieli się miejscówką, a również i zwraca uwagę na
    kosmiczne mandaty, i pazerność SM. Nie było ostatnio na grupie tutyłu w
    stylu "Uwaga-Kraków-SM", więc chę być pomocny i przestrzec
    kolegów/koleżanki.

    Endriu

  • 29. Data: 2017-04-02 18:34:16
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-04-02 o 18:24, Endriu pisze:

> [...]
    > kosmiczne mandaty, i pazerność SM. Nie było ostatnio na grupie tutyłu w
    > stylu "Uwaga-Kraków-SM", więc chę być pomocny i przestrzec

    Ale to nie jest tylko Kraków i myślałem, że wszyscy o tych stawkach
    wiedzą. W Warszawie za odholowanie też jest 515 zł plus mandat...

    MJ

  • 30. Data: 2017-04-02 18:38:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na tym zdjeciu co dziekujesz za wrzucenie nie ma zadnej pulapki. Prawidlowo i
    czytelnie oznakowane.