  • 1. Data: 2009-07-27 08:20:48
    Temat: Pola radio/checked- zaznaczone 1 lub 0 z danej grupy
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Chce wyswietlic na stronie kilka pol radio/ checkbox w jedej grupie, ale w
    danej grupie moze byc zaznaczony tylko 1 element lub zaden. W przypadku
    checkboxow moge zrobic 0,1,2 lub 3 zaznaczone jednoczesnie elementy. W
    przypadku radio moge zrobic zawsze 1 zaznaczony jednoczesnie.
    Jedyny pomysl jaki mam to pola radio z kodem JS:
    onDblClick="if (this.checked) this.checked=false"
    czyli po dwukrotnym kliknieciu na zaznaczonym elemencie grupy odznacza sie
    on.
    Ale czy tego nie da sie zrobic bez JS?

    lamer

  • 2. Data: 2009-07-27 08:28:28
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    lamer pisze:
> [...]
    > onDblClick="if (this.checked) this.checked=false"
    > czyli po dwukrotnym kliknieciu na zaznaczonym elemencie grupy odznacza

    Bezsensowny interfejs. I co zrobisz wielką ramkę tłumaczącą jak obsłużyć
    odznaczanie tego elementu?

    Użyj radiobutonów i dodaj pozycję typu "brak".

    --
    Radek N.

  • 3. Data: 2009-07-27 11:51:29
    Od: "lamer" <l...@p...pl>