  • 61. Data: 2015-04-08 15:25:08
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Pod Androida jakieś widziałemz WiFi.
    > Pod Windows - net z telefonu po BT. Sam takiego używam - Navroad Leeo ST.

    Gdzie taki cudo można kupić ?.

    Endriu

  • 62. Data: 2015-04-08 15:27:39
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:5524d739$0$8375$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, to jest norma na naszych autostradach, a przynajmniej na A4.
    > W dni powszednie tez nie wszyscy gnaja.

    Norma na autostradach. Mało kto jedzie z V. dopuszczalną, a jeszcze mniej
    jedzie powyżej.

    Ja mam raczej odczucia, że spory odsetek kierowców jeździ 120 bez względu na
    kategorię drogi. Na odcinkach starej gierkówki, gdzie jest 100
    dopuszczalne - 80% aut mnie wyprzedza, na autostradach i drogach
    ekspresowych - mało kto.

    --
    Axel

  • 63. Data: 2015-04-08 15:27:47
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Gdzie taki cudo można kupić ?.

    Dobra już znalazłem.

    http://navroad.com/informacje/kontakt/

    ul. Barlickiego 8
    40-820 Katowice

    Endriu

  • 64. Data: 2015-04-08 17:01:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Axel"

> [...]
    kategorię drogi. Na odcinkach starej gierkówki, gdzie jest 100
    dopuszczalne - 80% aut mnie wyprzedza, na autostradach i drogach
    ---
    Jeden jedzie 120 a inny 140

  • 65. Data: 2015-04-08 17:30:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 09:28 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No, akurat na autostradach to mozesz miec 30 km do najblizszego zjazdu.
    > I jak czlowiek pomysli, ze przeciez u nas stacji pelno, ze nie bedzie
    > jak glupi zjezdzal z autostrady, bo przeciez przez nastepne 20 km musi
    > sie jakas trafic, to sie moze zdziwic.

    Autostrada do inna sprawa, lepiej mieć zawsze zapas w baku na te 100-150km.

    TG

  • 66. Data: 2015-04-08 17:40:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 12:42 Gregoriusx <n...@a...com> pisze:

    > Jak wiesz gdzie zjechać, albo masz navi ze stacjami to tylko spora
    > niewygoda i strata czasu.

    Jasna sprawa - ale ja pisałem odnośnie posta, w którym stało, że na nowym
    odcinku S8 nie ma gdzie zatankować. Otóż są w okolicy tej drogi stacje i
    nie trzeba nadkładać 50km.
    Jak ktoś wjedzie tam na "oparach" to jak trochę ruszy głową i porozgląda
    się po okolicy - spokojnie sobie da radę.

    > Miejscami na S8 Naviexpert podawał mi ponad 30km do najbliższej stacji.

    To tylko potwierdza co napisałem - czyli nie jest wcale tak tragicznie z
    tankowaniem na S8.
    W PL nawet w zapadłej dziurze w której stoi kilkadziesiąt chałup są stare
    CPNy (często czynne 24h) w których od biedy można awaryjnie tankować.
    W takiej Francji, z dala od autostrady tankowanie po 17-tej wcale już nie
    jest takie oczywiste.

    TG

  • 67. Data: 2015-04-08 18:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a są? Pokaż mi jeden tor, nie kartingowo-poślizgowy tylko prawdziwy tor
    > gdzie mogę sobie pojechać i się wyżyć?

    Poznań?

  • 68. Data: 2015-04-08 18:06:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Poznań?

    po pierwsze już pewnie niedługo, po drugie tylko w czasie kilku Track
    Day w roku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2015-04-08 18:25:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No własnie... A czy warunki sa zawsze i wszedzie?

    Jasne, że nie.
    Ale są w na pewno kilka razy większej ilości miejsc, niż to się mieści
    kapelusznikowi w głowie.

    > Nie rozumiem.
    > Ja mówie o rozsadnym wyprzedzaniu a ty o tym, ze jak mozna to trzeba...
    > Czyli o tym samym.
    > Pytanie jak oceniamy poszczególne sytuacje.

    Dokładnie.
    Ale problem nie w tym, co powyżej, tylko w tym że Ty przeliczasz to na
    korzyści.
    A dla mnie takie podejście to bzdura i megaszkodliwość.

    > ROTFL
    > Szybka jazda jako dowod na posiadanie cohones...

    Odwrotnie - to wleczenie się i fobie przed prędkością jako dowód na ich
    brak.

  • 70. Data: 2015-04-08 18:42:58
    Od: <9...@6...184258.invalid> (Tom N)

    Tomasz Gorbaczuk w

> [...]

    [...]
    > Autostrada do inna sprawa, lepiej mieć zawsze zapas w baku na te 100-150km.

    Czyliś kiepski trolik

    --
    'Tom N'