  • 1. Data: 2015-04-04 11:21:33
    Temat: Re: !!!Komputerowe Programy Serwisowe do aut!!!
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 czerwca 2000 09:00:00 UTC+2 użytkownik Kendy napisał:
    > Mam w posiadaniu programy serwisowe, zawierajace schematy samochodow wraz z
    > numerami fabrycznymi czesci.
    > Sa to programy do aut:
    > VW
    > AUDI
    > SKODA
    > SEAT
    > PEUGEOT
    > OPEL
    > FORD (2CD)
    > BMW
    >
    > Wszystkie w jezyku polskim
    > Jesli ktos zainteresowany prosze o kontakt
    >
    > k...@g...com

    Co takim programem można zrobić? Pokaże zużyty sworzeń tłokowy albo porysowany
    cylinder? Da się nim wymienić końcówkę drążka bez wchodzenia pod samochód? Zlikwiduje
    wyciek z przekładni kierowniczej?

  • 2. Data: 2015-04-05 14:26:07
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 11:21:35 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Co takim programem można zrobić? Pokaże zużyty sworzeń tłokowy albo porysowany
    > cylinder? Da się nim wymienić końcówkę drążka bez wchodzenia pod samochód?
    > Zlikwiduje wyciek z przekładni kierowniczej?

    Można nim np. odkopać wątek sprzed 15 lat tak, żeby kogutek nie zauważył...

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2015-04-05 15:17:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 11:21, k...@g...com pisze:

    > Co takim programem można zrobić? Pokaże zużyty sworzeń tłokowy albo porysowany
    cylinder? Da się nim wymienić końcówkę drążka bez wchodzenia pod samochód? Zlikwiduje
    wyciek z przekładni kierowniczej?

    Te, kurczak! Nie wszyscy tak jak ty jeżdżą starymi, zdezelowanymi
    Trabantami :)